• Precis vid stranden
  • Frukost ingår
  • Bar/lounge
Hotel Tylösand(Halmstad)
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Bra litet mysigt spahotell. Vi stannade en natt med spa och mat på kvällen i Bistron. Maten var bra, men inget överväldigande, lite dyra priser på viner då de flesta låg på över 700:- flaskan. Rummet var bra med de bekvämligheter man kan förvänta sig och behöver.

• Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack jonte7105
Omdömet skrevs 25 mars 2018

En skön upplevelse med duktig och uppmärksam restaurang personal. Mycket god meny både mat och dryck! Spa avdelningen är ganska liten och jag hade önskat någon mer pool kanske floating och tillgång till solarie!

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
Tack helenalven
Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

Strålande väder samt vacker utsikt höjer förväntningen om att allt kommer att bli bra.
Så var inte fallet tyvärr...
Personalen var mycket trevlig men att kalla detta en spa anläggning är att höja ribban på tok för högt.
Man fick köa till allt, mycket eftersom anläggningen är inte gjord för så många människor. Utomhus badet fanns bara platser till 16 personer och den där inne var lika liten....folk fick vänta, när vi skulle bada därute så fick vi vänta 30 min, vilket är helt oacceptabelt, framför allt när du betalat dyrt för det.
Vår kypare till middagen var hur bra som helst men det väger inte upp allt, framför allt när det saknades helt kryddor.
Så tyvärr, vill ni ha en spa upplevelse, kom inte hit.

Bodde här: mars 2018, reste med familjen
1  Tack Helen S
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Fina omgivningar med fin havsutsikt över Skälderviken.
Hotellrummet var fint med sköna sängar, men det hade varit bättre med en riktig dubbelsäng istället för 2 ihopsatta enkelmadrasser.

Maten var god men det saknades något för att uppnå högsta klass.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Henric999
Omdömet skrevs 4 februari 2018

Genomgående en ganska trevlig anläggning. Rummen var rymliga och fräscha med mycket sköna sängar. Maten i restaurangen höll bra klass. Nyttjade gymmet som inte var speciellt stort, men väldigt välutrustat. Spa-avdelning besöktes bara som hastigast, men den var liten och trång. Synd också att det i Spa/konferens/restaurangbyggnad fanns en ganska påträngande mögeldoft.

• Bodde här: februari 2018, reste i arbetet
4  Tack yoy27