“O så gott”
Omdöme om En Liten Sjökrog

En Liten Sjökrog
Rankad som nr 1 av 1 Restauranger i Gnarp

Bokade enkelt bord via sms. Vänligt välkomnande utanför dörren och snabb placering. God hjälp att beställa mkt goda fördrinkar. Spännande meny och välpassande vinförslag från serviceinriktad servitris.
Varken förrätterna Rödingtartar (ytterst välkomponerad och harmonisk i smak och textur) eller Gazpacho gjorde oss besvikna. Varmrätterna Lamm med pommes Gnarp (ett måste för lokalpatrioten) och Gös med potatisstomp (extraordinaire) var också fantastiskt rikliga i smak. Absolut prisvärt. Vinerna ljuvliga till, men kanske skulle ett glas pinot smaka ännu bättre till lammet. Allt var dock så gott att vi åt upp rubbet och inte orkade ngn efterrätt. Men den tar vi nästa gång, kanske i slutet av augusti när höstsormen gör den bedövande havsutsikten än mer spektakulär.

Datum för besöket: juli 2017
Tack 622jane

Omdömet skrevs 13 augusti 2020 från mobil enhet

Tillmötesgående och mycket trevligt bemötande. Maten var utsökt och läget är oerhört trevligt. Väl värt ett besök även om det betyder en liten omväg.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 566mikaelw
Omdömet skrevs 31 juli 2020

Riktigt god mat, bra service och snabb att servera 9pers med mat och dryck. Rekommenderas starkt. Utsökt god råbiff till förrätt och entrecote till vrätt

Tack 95ollel
Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

En restaurang med ett fantastikt läge vid havet. Menyn innehåller både fisk och kött och lever upp till det lite högre pris som menyn säger.
Väl värt ett besök!

Tack bjfo
Omdömet skrevs 26 juli 2020 från mobil enhet

Jättefin krog och toppengod mat. Boka bord då det verkar vara populärt. Ligger lite ensligt längst ut men absolut värt resan.

Tack 458mariee

Besökt En Liten Sjökrog? Berätta vad du tyckte!