“Tråkigt otrevligt bemötande”
Omdöme om Tzatziki

Tzatziki
Rankad som nr 3 av 40 Restauranger i Sandviken
Omdömet skrevs 17 juli 2018 från mobil enhet

Hade äntligen satt oss och skulle beställa förrätt . Vi satt på deras uteservering . Var så glada att äntligen hitta en restaurang . Dom glömde att skriva upp vilka sorts människor de vill ha på sin restaurang !! Tycker verkligen inte om att bli otrevligt bemött och bortkörd för att vår lilla hund låg på en filt under bordet , UTOMHUS ! Servitrisen sa att någon kan vara allergisk ???? Det hon menade var att hundägare inte var välkomna. Det var 29 grader ute och att ha vår hund i bilen var tyvärr inget alternativ . Så vi var tvungna att lämna restaurangen ... prata om att vara kundvänlig. Nej fy sjutton för denna restaurang . Sandviksbor ni borde veta bättre !

Tack annaidaulrika

Omdömet skrevs 30 juni 2018 från mobil enhet

Detta är en doldis bland restauranger i Sandviken som inte ser mycket ut för världen. Maten är sååå god och väl tillagad. Restaurangen är ofta välbesökt så vill du sitta på plats och äta behöver du ofta boka bord. Miljön är inte supermysig men maten är väl värd ett besök. Rekommenderar kycklingspett!

Tack ulnm1
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Välbesökt restaurang som serverar stora portioner av klassisk grekisk mat. Grillspett, bulgur och tzatziki till ett mycket rimligt pris. Vänlig och snabb personal.

1  Tack Britt-marie S
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

En kväll med arbetskamraterna . Väldigt god mat och dryck till rimliga priser. Bra och trevlig personal . Kommer att äta där igen

Tack 64carina64
Omdömet skrevs 26 januari 2018 från mobil enhet

Jätte gott å mkt mat! Blev inte missnöjd. Kommer och äter igen. Älskade riset och den friterade "fetaosten"

Tack Sofie W

Resenärer som tittade på Tzatziki tittade också på

Sandviken, Gävleborgs län

Besökt Tzatziki? Berätta vad du tyckte!