“Snabbt och gott”
Omdöme om Tzatziki

Tzatziki
Rankad som nr 3 av 40 Restauranger i Sandviken
Omdömet skrevs 30 juni 2018 från mobil enhet

Detta är en doldis bland restauranger i Sandviken som inte ser mycket ut för världen. Maten är sååå god och väl tillagad. Restaurangen är ofta välbesökt så vill du sitta på plats och äta behöver du ofta boka bord. Miljön är inte supermysig men maten är väl värd ett besök. Rekommenderar kycklingspett!

Tack ulnm1

Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Välbesökt restaurang som serverar stora portioner av klassisk grekisk mat. Grillspett, bulgur och tzatziki till ett mycket rimligt pris. Vänlig och snabb personal.

1  Tack Britt-marie S
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

En kväll med arbetskamraterna . Väldigt god mat och dryck till rimliga priser. Bra och trevlig personal . Kommer att äta där igen

Tack 64carina64
Omdömet skrevs 26 januari 2018 från mobil enhet

Jätte gott å mkt mat! Blev inte missnöjd. Kommer och äter igen. Älskade riset och den friterade "fetaosten"

Tack Sofie W
Omdömet skrevs 20 januari 2018 från mobil enhet

Efter att ha läst omdömen på tripadvisor testade vi denna restaurang. Vi blev inte besvikna. Bra och god mat, trevlig personal och bra priser.

Enkelt och bra!

1  Tack JohanUlrika

Resenärer som tittade på Tzatziki tittade också på

Sandviken, Gävleborgs län

Besökt Tzatziki? Berätta vad du tyckte!