“Prisvärt, mycket och gott”
Omdöme om Tzatziki

Tzatziki
Rankad som nr 3 av 40 Restauranger i Sandviken
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Välbesökt restaurang som serverar stora portioner av klassisk grekisk mat. Grillspett, bulgur och tzatziki till ett mycket rimligt pris. Vänlig och snabb personal.

1  Tack Britt-marie S

Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

En kväll med arbetskamraterna . Väldigt god mat och dryck till rimliga priser. Bra och trevlig personal . Kommer att äta där igen

Tack 64carina64
Omdömet skrevs 26 januari 2018 från mobil enhet

Jätte gott å mkt mat! Blev inte missnöjd. Kommer och äter igen. Älskade riset och den friterade "fetaosten"

Tack Sofie W
Omdömet skrevs 20 januari 2018 från mobil enhet

Efter att ha läst omdömen på tripadvisor testade vi denna restaurang. Vi blev inte besvikna. Bra och god mat, trevlig personal och bra priser.

Enkelt och bra!

1  Tack JohanUlrika
Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Ser inte mycket ut till Världen.
Men oj så fel! Personalen är trevlig och glada, jag kände mig riktigt välkommen
Bra tydlig meny och inte omöjlig om man önskar ändringar.

Själva maten i sig är över förväntan.
Köttet är bra tillagat och inte torrt (brukar vara svårt på restauranger att få bra kött)
Halloumi är den godaste jag har ätit!
Tzatzikin har bra smak, inte för mycket vitlök och inte vattnig.

Rekommenderar verkligen att testa Tzatziki!

1  Tack frokensanna

Resenärer som tittade på Tzatziki tittade också på

Sandviken, Gävleborgs län

Besökt Tzatziki? Berätta vad du tyckte!