“Sandvikens toppenställe ”
Omdöme om Tzatziki

Tzatziki
Rankad som nr 3 av 40 Restauranger i Sandviken
Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Ser inte mycket ut till Världen.
Men oj så fel! Personalen är trevlig och glada, jag kände mig riktigt välkommen
Bra tydlig meny och inte omöjlig om man önskar ändringar.

Själva maten i sig är över förväntan.
Köttet är bra tillagat och inte torrt (brukar vara svårt på restauranger att få bra kött)
Halloumi är den godaste jag har ätit!
Tzatzikin har bra smak, inte för mycket vitlök och inte vattnig.

Rekommenderar verkligen att testa Tzatziki!

1  Tack frokensanna

Omdömet skrevs 18 oktober 2017

Trevlig personal. och mycket mysig restaurang. Hemtrevligt. Lugn o fin Miljö. Barnvänligt dessutom. Alla kände sej välkomna.

Tack 337brittmariej
Omdömet skrevs 20 september 2017 från mobil enhet

Hur gott som helst! Brukar oftast ta en rätt med olika spett. Kyckling och urfaspett är supergott. Dock äter vi inte så ofta på plats med tar gärna avhämtning.

Tack jessiejonesSverige
Omdömet skrevs 23 augusti 2017 från mobil enhet

Vi tog en stor grekisk bondsallad att dela på för hela sällskapet. Sen blev det grillat lamm, gris eller kyckling från kolgrillen med fantastiska såser, humus, aubergine röra och tzatziki. Viner fanns från Italien som var underbara och öl från Grekland.

Tack 324Marco
Omdömet skrevs 14 augusti 2017

Första intrycket av stället är inte enormt imponerande även om det är rent och välstädat. Personalen är trevlig och hjälpsam, men har en bit kvar till toppservice.
Maten är god och vällagad och portionerna väl tilltagna även för den hungrigaste.
Priserna håller en vettig nivå och totalkänslan är att detta är ett ställe att besöka i Sandvikens relativt begränsade utbud av matställen. Vi kommer tillbaka!

1  Tack Sweden08

Resenärer som tittade på Tzatziki tittade också på

Sandviken, Gävleborgs län

Besökt Tzatziki? Berätta vad du tyckte!