Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Omdömet skrevs 10 februari 2021

Går tyvärr inte att skriva något bra alls om detta ställe då värdparet aldrig dök upp och alla vi gäster fick klara oss helt själva både vid incheckning, fördelning av rum, städning, frukost och disk. Ingen kompensation. Helt absurt! Vi fick själva fördela rummen och i vissa fall även bädda. Fick till slut kontakt med värden som yrade något om sjukdomsfall i familjen. Noll backup uppenbarligen. Och ingen kontakt under dygnet vi var där. Vi gäster fick alltså själva rådda med allt inklusive frukost och disk (vi fick börja med att bära ut soporna som stod mitt på köksgolvet). Och ändå betala fullt pris. Visst har vi förståelse för sjukdomsfall, men man måste kunna få dit någon granne, vän eller släkting om man bedriver en så pass stor verksamhet som Norrgården ändå är. Det är uppenbarligen inte första gången detta händer heller, därav mina hårda ord.

Datum för vistelsen: januari 2021
2  Tack 752pelleu
Omdömet skrevs 8 november 2020

Vandrarhemmet drivs av en alkoholiserad kvinna som inte verkar kunna sköta om stället. Hon och hennes uppenbart narkotikapåverkade kompisar skrek och bråkade på varandra när jag var där. Vandrarhemmet kändes väldigt otryggt.

Datum för vistelsen: november 2020
Restyp: Reste i arbetet
2  Tack 446majal
Omdömet skrevs 24 augusti 2018 från mobil enhet

Jag har ett splittrat intryck av det här boendet, jag upplevde krångel vid in/utcheckning på grund av att det antingen var obemannat (fick vänta länge innan jag blev uppringd för information om vilket rum som var mitt) eller personal som inte kan rutinerna, fick "bevisa" att jag betalat mitt rum med kort redan vid bokningen genom booking.com vilket är enda sättet att boka genom dem!

Någons trosor låg kvar i mitt rum...

Dock skall det sägas att jag fick både ursäkt och kompensation av tjejen som hade ansvar för bokningarna. Rummen är fina och prisvärda, men det är enormt lyhört. Frukosten mer än godkänd.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Restyp: Reste ensam
Tack Robert D L
Omdömet skrevs 14 juli 2018

Ingen bemanning när vi kom trots att det skulle finnas till kl.22.. Handdukarna luktade mögel. Vi sa till på morgonen när vi skulle betala och allt vi fick var ett hastigt förlåt. Inget avdrag på priset. Prydnadskudde med djurhår på. När vi åkte dan därpå insåg vi att vi hade loppbett överallt. Väldigt trångt rum. Aldrig mer.

Datum för vistelsen: juli 2018
1  Tack evalisa2018
Omdömet skrevs 6 juli 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt och gemytligt, stort rum och sköna sängar. Rent och fint inrett. Obemannat vid ankomst. Men trevlig personal vid frukost och utcheckning. Har bara en fundering kring frukostkonceptet, varför ett helt bord med så mycket olika flingor dessutom mängder av olika hårt bröd. Eftersom det fanns så liten yta för resten blev det lite förvirrat när 7-8 pers. skulle ta sig samtidigt. Tips: minska ner placera om, brödet låg i sina orginalförpackningar i ena hörnet pålägg i andra hörnet i en kyldisk där man dels måste öppna en lucka därefter ta av plastfolie och försöka få tag i ost allt med en hand då man balanserade en tallrik i andra. Ingen plats för avlastningsyta. Som sagt litet och gemytligt men går nog att göra lite smidigare.

Datum för vistelsen: juli 2018
1  Tack Hotellvistelse