“Bättre ordning”
Omdöme om McDonald's

McDonald's
Rankad som nr 31 av 35 Restauranger i Sandviken

Jag besökte McDonalds idag och där inne blev det plötsligt fullt av besökare men minst hälften av de där inne gjorde inga beställningar utan det var yngre barn som satt där inne och surfade och då även vid avstängda bord, Den yngre personalen sa ifrån men inte brydde de sig, klart det är svårt för yngre personal att hantera dessa situationer. Nu då det finns covid restriktioner var ni mycket långt ifrån att klar dem. Om det är ett öppet Wi-Fi som drar yngre vore det bäst ni stänger av det och dessutom ser till att hålla ordning där inne, Jag är ingen frekvent besökare men kommer nu inte att göra om ett besök hos er utan bättre ordning

Datum för besöket: maj 2021
Tack 517kurto

Omdömet skrevs 23 februari 2021

Inga gäster i restaurangen, knappt några på drive-in men mycket personal. Som stod och pratade med varandra, de hade inget att göra.
Jätteskitigt golv. JÄTTESKITIGT.
Borden inte avtorkade.
Ketchupkladd och servetter över disken där man plockar detta.
Slut på toapapper som jag berättar för personalen. Får till svar: Japp.
Ingen ursäkt, ingen fyllde på det.
Sämsta McDonalds jag någonsin varit på.

Datum för besöket: februari 2021
Tack 246ulrikad
Omdömet skrevs 14 november 2020 från mobil enhet

Åt en snabb lunch idag på McDonalds i Sandviken.
Börjar med att konstatera att golvet är såphalt, troligen på grund av allt fett från köket, blev till och med fotspår i kladdet.
Stället var genomgående skitigt med papper på golvet och kladd på borden, minst 3 personer ur personalen stod sysslolösa i köket istället för att städa, lite lustigt att skärmarna inne på restaurangen samtidigt uppmanar till renlighet p,ga Corona ??
Grisigt och lat personal är ingen bra kombination.
Maten var vad man förväntar sig, kryddat med lite för dåligt friterade pommes.

Datum för besöket: november 2020
Tack johanb761
Omdömet skrevs 30 juli 2019 från mobil enhet

Svängde in på drive in för att snabbt fixa mat efter en fotbollsmatch. Fick vänta 20 min tros att vi tog standardmenyer och det bara var 2 bilar framför. När vi påtalade detta fick vi ingen ursäkt eller förklaring. Välj annan restaurang om du har bråttom.

Datum för besöket: juni 2019
Tack ulnm1
Omdömet skrevs 20 juli 2019

Detta är en beställd och betald Nuggets 9-pack.
De kom iaf ihåg att lägga ner dressingen.... vet bara inte vad jag skall doppa i den dressingen?!?
Bedrövligt, klappkasst, värdelöst....osv....
Kul för resten av familjen som sitter och äter här hemma!

Datum för besöket: juli 2019
1  Tack Maria Q

Resenärer som tittade på McDonald's tittade också på

Sandviken, Gävleborgs län

Besökt McDonald's? Berätta vad du tyckte!