Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com174 US$
Priceline174 US$
eDreams174 US$
Travelocity173 US$
Orbitz.com173 US$
Omdömet skrevs 7 november 2021

Man behöver inte åka till Fjällen för bra MTB-cykling. Här finns hela paketet. Gratis laddning av elbilen. Fikabord på eftermiddagen. Massa MTB-leder och fin natur. Bra sängar i fina rum. En utmärkt restaurang och många spännande smaker. Relax med bubbelbad och bastu.

Tack Petter W
Tomas l, Hotelldirektör på Högbo Brukshotell, svarade på det här omdömetSvarade 9 november 2021

Hej Petter,

Tack för det fina betyget, det värmer gott !

Omdömet skrevs 6 november 2021

Ett fantastiskt trevligt hotell omgivet av härlig natur och mycket att se och uppleva. Servicen var hjälpsam och tillmötesgående. Restaurangens mat var sagolik och för ett bra pris. Underbar frukost som hade något som passade alla i familjen. Saknade dock att kunna unna mig en behandling på spat. Men mysigt med pool, bastu och bubbelpool.

Tack gitanjaliklm

Tackar !

Omdömet skrevs 6 november 2021

Vi bodde i en stor svit på Smedbacken. Vi fick bra med plats hela familjen och perfekt för mig och min man att sitta och jobba på dagarna. Rummet var hemtrevligt. Maten är fantastiskt god. Gillar deras hållbarhetstänkande.
Mysigt med naturen nära för promenader och löpning.

Tack jennybB7160IP

Hej Jenny,

Tack för det fina betyget, och alla vackra ord, det värmer !

Omdömet skrevs 26 oktober 2021

Många, varierade aktiviteter. Trerätterslunchen och middagen höll mycket hög klass. Björk & Berries helt klart värt ett besök. Försök också att komma iväg med Pine Tree Events för att bada tunna och bastu, samt ät middag i deras kåta om ni får chansen!

Datum för vistelsen: oktober 2021
Tack martinpsundstedt
Tomas l, Hotelldirektör på Högbo Brukshotell, svarade på det här omdömetSvarade 28 oktober 2021

Hej Martin,

Tack för det fina betyget, hoppas vi ses snart igen !

Omdömet skrevs 26 oktober 2021

För den som vill njuta lite natur med många olika val av aktiviteter så är detta ett mycket bra val. Hög service, god mat levereras på Höbo Brukshotell. För den som gillar spa och bad finns både val av natursjö och inhouse spa.

Datum för vistelsen: oktober 2021
Tack Naturligtvis_Asa

Hej, tack för besöket och det fina betyget !