Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com150 US$
Priceline150 US$
eDreams150 US$
Travelocity150 US$
Orbitz.com150 US$

Mycket bra MTB-banor med stort urval för alla nivåer. Det finns gott om andra aktiviteter i denna vackra miljö. Bra restaurang med god mat och fin service. Det finns också ett stort urval av rumstyper att välja på.

Datum för vistelsen: september 2021
Tack ulf724
Tomas l, Hotelldirektör på Högbo Brukshotell, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Ulf,

Tack för besöket, och det fina betyget !

Omdömet skrevs 5 september 2021

Underbart område för rörelse, vi cyklade och promenerade nära vatten. Här finns flera små lokala butiker att besöka. Maten i restaurangen och personalen där är suverän. Vi valde den rekommenderade 4a rätters middagen. Frukosten hade det där lilla extra även om mannen inte är överförtjust i Gevalias kaffe ;)

Datum för vistelsen: september 2021
Tack D2573KClindal

Hej,

Tack för besöket och den fina feedbacken, välkommen ofta !

Omdömet skrevs 30 augusti 2021

Femte gången vi besöker Högbo bruk och hittills har vi inte blivit besvikna. Härlig miljö, bra standard och fantastisk mat. Denna gång var dock vädret emot oss, men kunde i stället njuta av inomhusmiljön Vi kommer självklart tillbaka.

Tack Hgboman

Hej,

Tack för besöket och att ni återkommer till oss, gång på gång !

Omdömet skrevs 30 augusti 2021

Suveränt hotell i hjärtat av Gästrikland. Lugn och trivsam stämning. Mat i världsklass.
Stora möjligheter till aktivitet och motion, samt att känna historiens vingslag när det gäller järnframställning.

Tack Rolf S

Tack Rolf, vi blir glada och stolta över allt beröm du ger oss !

Omdömet skrevs 26 augusti 2021

Öerhört tevlig miljö, miljön skapar ett lugn, avkopplande, förstklassig service, stort utbud på aktiviteter, man märker på alla som arbetar på Högbo Bruk att det är viktigt för gesten att trivas och ha det bra.

Tack mathiaslygnegard

Hej,

Men vilket fint betyg, vi tackar och tar emot !