Priceline
Kostnadsfri avbokning till den 21-10-04
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Genuin atmosfär med glad, vänlig och hjälpsam personal, vacker hotellinteriör, rent och fräscht. Toppklass på restaurangens middag och frukost med stor del lokalproducerat. Allt kring hotellet är ordnat för så bra för oss som cyklar. Cykelgarage m lås, avtvättningsområden för leriga cyklar. Bra och tydliga kartor över området. Vacker bruksmiljö med sjöar och å som slingrar sig kring glasbruk, smedjan och kvarnen som numera är restaurang. Vacker badplats och naturen är magisk!

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack martrojs
Tomas l, Hotelldirektör på Högbo Brukshotell, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2021

Hej,

Men tack för ett fint betyg och vackra ord ! Tack även för besöket, och välkommen åter, ofta !

Omdömet skrevs 5 augusti 2021

Superfint ställe med fantastisk cykling och god mat! Var där med en 6-åring och en 7-åring och cyklade MTB. Deras favoritställe!

Cykllingen helt fantastisk!
Maten helt fantastisk!
Rummen inte riktigt samma klass, men väl över vad vi behövde.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack Magnus B
Tomas l, Hotelldirektör på Högbo Brukshotell, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2021

Hej Magnus, tack för besöket, din recension gör oss stolta och glada !

Omdömet skrevs 1 augusti 2021

Högbo bruks slogan stämmer verkligen! Fantastiskt god mat och trevlig miljö. Vi var där ett par dagar och spelade golf på Högbo GK. Bodde i Sportbacken, perfekt avstånd till klubben. Mycket fräscht rum. Höjdpunkten var 4-rätters middagen.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack janethakansson67
Tomas l, Hotelldirektör på Högbo Brukshotell, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2021

Hej,

Tack för besöket, och vilket fint betyg !

Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Mycket fint hotell strax utanför Sandviken. Vi bodde i huvudbyggnaden i ett modernt rum. Det var ganska varmt på rummet (högsommar) men det gick fint att låna en fläkt i receptionen. Vi åt inte i restaurangen men i bistron, mycket bra Toast Skagen på en trevlig uteservering. Helt fantastisk frukost som dessutom kändes väldigt smittsäkert planerad. Någon i personalen sa att utbudet var något begränsat pga pandemin, trots det en av de bästa hotellfrukostar vi har ätit.
Jättefina omgivningar men olika leder för tex cykling och löpning. Helt fantastisk miljö!
Supertrevlig personal i allt från bokning, mottagande, bistro och utcheckning.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack MartSwe

Hej,

Tack för besöket, hoppas vi ses snart igen !
Tack även för den fina texten och det fina betyget !

Omdömet skrevs 31 juli 2021

Ett riktigt bra hotell med fina omgivningar! Vi är SÅ nöjda med allt - restaurangen, rummen, bemötandet m m i hotellet och mängden aktiviteter som familjen hade att välja på bl a hyrde vi cyklar en dag.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack asalundell