Kostnadsfri avbokning till den 21-10-23
eDreams
Expedia.com150 US$
Booking.com150 US$
Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Mycket fint hotell strax utanför Sandviken. Vi bodde i huvudbyggnaden i ett modernt rum. Det var ganska varmt på rummet (högsommar) men det gick fint att låna en fläkt i receptionen. Vi åt inte i restaurangen men i bistron, mycket bra Toast Skagen på en trevlig uteservering. Helt fantastisk frukost som dessutom kändes väldigt smittsäkert planerad. Någon i personalen sa att utbudet var något begränsat pga pandemin, trots det en av de bästa hotellfrukostar vi har ätit.
Jättefina omgivningar men olika leder för tex cykling och löpning. Helt fantastisk miljö!
Supertrevlig personal i allt från bokning, mottagande, bistro och utcheckning.

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack MartSwe
Tomas l, Hotelldirektör på Högbo Brukshotell, svarade på det här omdömetSvarade 2 augusti 2021

Hej,

Tack för besöket, hoppas vi ses snart igen !
Tack även för den fina texten och det fina betyget !

Omdömet skrevs 31 juli 2021

Ett riktigt bra hotell med fina omgivningar! Vi är SÅ nöjda med allt - restaurangen, rummen, bemötandet m m i hotellet och mängden aktiviteter som familjen hade att välja på bl a hyrde vi cyklar en dag.

Tack asalundell

Tackar !

Omdömet skrevs 23 juli 2021

Fantastiskt god mat o dryck. Väldigt bra service. Körde MTB paketet med bra banor. Lite svårt att följa märkningen bara. Fint och fräscht rum. Hade en väldig tur med vädret då det var lite svalare den dagen vi cyklade.

Tack 23stefanj
Tomas l, Hotelldirektör på Högbo Brukshotell, svarade på det här omdömetSvarade 26 juli 2021

Hej,

Tack för ert besök och det fina betyget

Omdömet skrevs 22 juli 2021

Vi kände oss mycket välkomna. Personalen i receptionen är mycket trevliga och serviceinriktade. Restaurangpersonalen är också något utöver det man annars möter. Maten är excellent och värd en egen resa. Allt tillsammans bidrog till att vi kände en trevlig stämning i hela anläggningen.

Tack obkdyqp228

Tackar, vilket fint betyg, vi blir stolta och glada !

Omdömet skrevs 13 juli 2021 från mobil enhet

Jag och min fru hade fått presentkort på frukost på Högbo brukshotell. Det blev ingen upplyftande tillställning. Vi intog en rätt medioker och trött hotellfrukost. Rökt lax som åkt ut och in i köket alldeles för många dagar. Tyvärr så var det hela en rätt slätstruken upplevelse.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack svenolovb2015

Hej Sven-Olov,

Tack för besöket och lämnad feedback, tråkigt att höra att ni inte var nöjda. Vi tar till oss och jobbar vidare på frukosten.