Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com153 US$
eDreams153 US$
Priceline153 US$
Orbitz.com152 US$
Travelocity152 US$
Omdömet skrevs 21 juni 2021 från mobil enhet

Vid ankomst fick vi veta att vi var bokade i en ”stuga” med fyra rum. Besvikelsen var påtaglig. När vi såg rummet gick det över! Jättefint inrett, modernt och härliga material. Förstår konceptet bättre nu: en svensk Country Club! Här kan man löpa, cykla, åka skidor och paddla kanot i vacker natur. Efter njuter man av spa med bubbelbad, ång- och vanlig bastu samt behandlingar. Bar, bistro, restaurang och allmänna utrymmen håller hög klass. Maten suveränt god, beatällde hamburgare på kvällen och förväntade inget speciellt men den var lagad till perfektion, lätt rosa inuti. Mycket kunnig barpersonal som kunde berätta om den speciella lokala ginen. Lokalproducerad mat, t.o.m egenproducerad! Värt ett besök när som helst!

Tack Resort42968301776
Tomas l, Hotelldirektör på Högbo Brukshotell, svarade på det här omdömetSvarade 23 juni 2021

Hej,

Tack för besöket, och vilket fint betyg !

Omdömet skrevs 14 juni 2021

Ett helt underbart dygn på vackra Högbo Bruk. Egen stuga med svit och bubbel stod klart när vi kom. Trevlig och serviceinriktad personal. Bra och tydlig säkerhetsplanering så här i Coronatider. Maten var fantastiskt god och presentationen av varje maträtt uppskattades. Lagom väntetid mellan rätterna och en uppmärksam servitör som hade koll på oss =)

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack jan19022

Hej Jan,

Tack för ert besök och det fina betyget, hoppas vi ses snart igen !

Omdömet skrevs 24 maj 2021

Rekommenderas varmt. Utmärkt service, fantastiskt välskött och underbar mat. Vi var i Högbo bruk för och cykla MTB. Fantastiskt välordnat och jättefina leder. Det fanns leder för alla kategorier av åkare. Maten var fantastisk rakt igenom vår vistelse som startade med eftermiddagsfika och slutade med lunch dagen efter.

Tack 319conny
Tomas l, Hotelldirektör på Högbo Brukshotell, svarade på det här omdömetSvarade 25 maj 2021

Hej Conny,

Tack för superfint betyg ! Hoppas ni återkommer till oss snart igen !

Omdömet skrevs 23 maj 2021

Generellt sett toppen, fint område bra mat trevlig personal mysig svit. Det enda som drog ner betyget var ljudet från bilvägen om man bor i 112. Toppen ställe kommer komma tillbaka men då välja ett annat boende än Svit Deluxe.

Tack hepeolsson

Hej Henrik,

Tack för besöket och lämnade feedback, vi tar det vidare med fastighetsägaren. Hoppas vi får se er här snart igen !

Omdömet skrevs 16 maj 2021

Vi hade tur med vädret så vi tog långa promenader runt dammen och tittade på djuren som född upp. Med restriktionerna kring covid så var det lugnt i restaurangen, perfekt service vid bordet med kunnig personal. Maten var såklart utsökt, särskilt osten som gjorts på Högbo

Tack nitton69an
Tomas l, Hotelldirektör på Högbo Brukshotell, svarade på det här omdömetSvarade 17 maj 2021

Hej,

Tusen tack för det fina betyget, och besöket ! Hoppas vi ses snart igen !