Kostnadsfri avbokning till den 21-12-06
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 21-12-11
Kostnadsfri avbokning till den 21-12-11
Priceline154 US$
eDreams154 US$
Travelocity152 US$
Omdömet skrevs 14 juni 2021

Ett helt underbart dygn på vackra Högbo Bruk. Egen stuga med svit och bubbel stod klart när vi kom. Trevlig och serviceinriktad personal. Bra och tydlig säkerhetsplanering så här i Coronatider. Maten var fantastiskt god och presentationen av varje maträtt uppskattades. Lagom väntetid mellan rätterna och en uppmärksam servitör som hade koll på oss =)

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack jan19022
Tomas l, Hotelldirektör på Högbo Brukshotell, svarade på det här omdömetSvarade 23 juni 2021

Hej Jan,

Tack för ert besök och det fina betyget, hoppas vi ses snart igen !

Omdömet skrevs 24 maj 2021

Rekommenderas varmt. Utmärkt service, fantastiskt välskött och underbar mat. Vi var i Högbo bruk för och cykla MTB. Fantastiskt välordnat och jättefina leder. Det fanns leder för alla kategorier av åkare. Maten var fantastisk rakt igenom vår vistelse som startade med eftermiddagsfika och slutade med lunch dagen efter.

Tack 319conny
Tomas l, Hotelldirektör på Högbo Brukshotell, svarade på det här omdömetSvarade 25 maj 2021

Hej Conny,

Tack för superfint betyg ! Hoppas ni återkommer till oss snart igen !

Omdömet skrevs 23 maj 2021

Generellt sett toppen, fint område bra mat trevlig personal mysig svit. Det enda som drog ner betyget var ljudet från bilvägen om man bor i 112. Toppen ställe kommer komma tillbaka men då välja ett annat boende än Svit Deluxe.

Tack hepeolsson

Hej Henrik,

Tack för besöket och lämnade feedback, vi tar det vidare med fastighetsägaren. Hoppas vi får se er här snart igen !

Omdömet skrevs 16 maj 2021

Vi hade tur med vädret så vi tog långa promenader runt dammen och tittade på djuren som född upp. Med restriktionerna kring covid så var det lugnt i restaurangen, perfekt service vid bordet med kunnig personal. Maten var såklart utsökt, särskilt osten som gjorts på Högbo

Tack nitton69an
Tomas l, Hotelldirektör på Högbo Brukshotell, svarade på det här omdömetSvarade 17 maj 2021

Hej,

Tusen tack för det fina betyget, och besöket ! Hoppas vi ses snart igen !

Omdömet skrevs 15 maj 2021

Vi skulle fira och åkte till Höbo. Allt såg bra ut och sedan kom vi dit och blev informerade om att den enda tiden för frukost som fanns kvar var kl 07.00. Då checkade vi in på minuten för incheckning och ingenstans på hemsida eller vid bokningen via den stod det något om det. Middagen fick vi tilldelat tidiga tiden kl 17 och det var vi förbereda på.
På rummet fanns ingen möjlighet att påverka värmen som var där. Det enda var att öppna fönstret, och vi bodde på botten våningen. Kändes inte så kul att sova trygghetsmäsdigt.

Tack ladyofgefle

Hej,

Ledsen att det inte blev så bra som ni ville,ber om ursäkt för det. Lite utmanande för oss med att försöka ha kunder, men ändå säkerställa avstånd. Hoppas ni ger oss en chans igen.

Med bästa hälsningar