Travelocity
SPARA 17 US$
Orbitz.com
Expedia.com229 US$
Omdömet skrevs 16 maj 2021

Vi hade tur med vädret så vi tog långa promenader runt dammen och tittade på djuren som född upp. Med restriktionerna kring covid så var det lugnt i restaurangen, perfekt service vid bordet med kunnig personal. Maten var såklart utsökt, särskilt osten som gjorts på Högbo

Tack nitton69an
Tomas l, Hotelldirektör på Högbo Brukshotell, svarade på det här omdömetSvarade 17 maj 2021

Hej,

Tusen tack för det fina betyget, och besöket ! Hoppas vi ses snart igen !

Omdömet skrevs 15 maj 2021

Vi skulle fira och åkte till Höbo. Allt såg bra ut och sedan kom vi dit och blev informerade om att den enda tiden för frukost som fanns kvar var kl 07.00. Då checkade vi in på minuten för incheckning och ingenstans på hemsida eller vid bokningen via den stod det något om det. Middagen fick vi tilldelat tidiga tiden kl 17 och det var vi förbereda på.
På rummet fanns ingen möjlighet att påverka värmen som var där. Det enda var att öppna fönstret, och vi bodde på botten våningen. Kändes inte så kul att sova trygghetsmäsdigt.

Tack ladyofgefle

Hej,

Ledsen att det inte blev så bra som ni ville,ber om ursäkt för det. Lite utmanande för oss med att försöka ha kunder, men ändå säkerställa avstånd. Hoppas ni ger oss en chans igen.

Med bästa hälsningar

Omdömet skrevs 9 maj 2021 från mobil enhet

Jag och min kära sambo bodde en natt på mysiga @hogbobrukshotell. Vi bodde i en av deras sportstugor som låg närmare skidspåren och cykelstigarna med plats för skidutrustning. En bra kvalitét på hotellrummet men det som imponerar mest är den otroligt vackra bruksmiljön som man mer än gärna strosar runt i efter en god matbit i deras fräscha restaurang. Det är alltid en hög nivå på maten och frukosten var även den både corona-anpassad och hade ett stort utbud. Cykelstigarna som vi då själva provade är även dem väldigt roliga och det finns alltid något för alla. Finns även både bad och padelbanor för den som vill köra det. Hit kommer vi definitivt åka igen!

Tack SofiaEkBerggren

Hej Sofia,

Tack för det fina betyget, det gör oss glada och stolta !
Hoppas vi ses snart igen !

Omdömet skrevs 27 april 2021

Fantastiska 2 dagar på ett bra hotell i härliga omgivningar. Sköna sängar, rymliga rum, ok spa med liten pool samt en bubbelpool. Allra bäst var maten som var närproducerad och intressant!
Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Gitte T
Tomas l, Hotelldirektör på Högbo Brukshotell, svarade på det här omdömetSvarade 29 april 2021

Hej Gitte,

Men tack för fina ord, vad stolta vi blir ! Hoppas du återkommer till oss snart igen !

Omdömet skrevs 25 april 2021

Det som stack ut mest av allt var maten. Den var helt MAGISK. Men personalens bemötande höjde vår upplevelse till världsklass. Det är fint och fräscht på hela anläggningen. Att tillbringa tid här är att hitta allt från grisar till glasblåsare, fantastiska gångstråk genom naturen och dessutom ett fint spa. Vi är lyriska!

Datum för vistelsen: april 2021
Tack Lagestam
Tomas l, Hotelldirektör på Högbo Brukshotell, svarade på det här omdömetSvarade 27 april 2021

Hej !

Men tack för fint betyg, det gör oss glada och stolta ! Hoppas vi ses snart igen !