Travelocity
Kostnadsfri avbokning till den 21-08-07
Orbitz.com
Expedia.com190 US$
Omdömet skrevs 25 juni 2017

Mycket god service.Fantastisk mat!Sköna sängar.Många och bra cykelleder.Härliga omgivningar. Varit här tidigare och återkommer säkerligen igen.
Alltför många många tecken som krävs i recensionen Tänkte nästan strunta i att ge ett omdöme

Tack 196evalenal
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Helt ok rum i en stuga bredvid huvudbyggnaden och en mycket god och vackert serverad gourmetmiddag med stor andel lokala råvaror. Avslutades med en helt fantastisk efterrättsbuffé.
Trevligt med en badanläggning även om den var ganska liten och det var mycket folk.

Tack 474nilsj
Omdömet skrevs 21 juni 2017

Vi bodde i rum i en stuga i anslutning till huvudbyggnaden. Hotellpersonalen är mycket bra. Hotellet ligger fint och det finns massor av aktiviteter i närheten. Rummen är ganska standard. Rena och inte särskilt slitna. Badrummen var renoverade i närtid. Några detaljer drar ned betyget. Rummen innehöll en säng, en stol och en bänk, men inte mycket mer. Eftersom vi var ett stort sällskap hände det att man fick vänta och då hade det varit bra med två stolar. Rummen saknade luftkonditionering, vilket ledde till att det blev mycket varmt på natten. Vid ett tillfälle fungerade ingen av de åtta nycklar vi hade till ytterdörren, så vi tvingades kalla på personalen för att komma in.

Tack Detrevs
Omdömet skrevs 20 juni 2017

Jag kan varmt rekommendera Högbo Brukshotell som ligger omgiven av fantastisk miljö, restaurangen serverar supergod härodlad mat, fina rum, trevlig personal och härlig relaxavdelning. Vi bodde en natt från söndag till måndag, två vuxna och två barn i en lägenhet med ett sovrum till oss två vuxna och ett rum med säng och bäddsoffa till tonåringarna, ett stort och trevligt badrum med dusch samt trädgårdsmöbler utanför som gav möjlighet till samkväm i solen som värmde dessa dagar. Vi är helnöjda och har redan bokat vår nästa vistelse :) !

Tack evaaH6898EQ
Omdömet skrevs 19 juni 2017

Vi fick inte använda poolen trots att vi frågade vid bokningen om poolen var öppen. Vi fick svar att poolen var nyrenoverad och nyöppnades för två dagar sedan.
Vi bokade hotellet på grund av poolen då det var en resa jag ville bjuda mina två barnbarn som älskar att simma på.
När vi checkade in fick vi veta att vi fick använda poolen efter 18.30!!!!
Endast gäster som bokar behandling får använda poolen. Jag frågade få om jag bokar behandling får vi använda poolen då. Svar nej!! Bara du i så fall.
Ingen information om detta. Jag har aldrig bott på ett hotell där jag dom gäst inte får använda poolen. Jag kan ju knappast boka behandling till mina barnbarn 6 och 8 år gamla.
Samt att inte få denna information när jag var väldigt klar vid bokningen att poolen var av vikt.
En natt med middag och lunch kostade mig ca 10.000kr och det var hemskt att betala när jag åkte hem med två besvikna barnbarn.

6  Tack Ingrid B