• Fri parkering
Hotell Hedasen(Sandviken)
Sure Hotel by Best Western Hedåsen(Sandviken)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
  • Fri parkering
Clarion Hotel Winn(Gävle)
  • Frukost ingår
  • Frukost ingår
TripAdvisor
Agoda.com
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Vilket trevligt familjeägt hotell mitt i lilla Sandviken . Stort rum med det man kan önska och förvänta sig . God frukost i ordningsam matsal. Fin spa avdelning med bastu o en fin pool . Rekommendation är att ändra poolens nyttjande o göra det till en varm pool. Döm om vår förvåning o besvikelse när den höll 18 grader och ska vara en avsvalkningspool, det var inte det vi längtade efter när vi kom åter från en kall o härlig dag i backen . Hade den varit varm hade hotellet fått betyget 5 av oss. Trevligt ställe.

Bodde här: mars 2018, reste som ett par
Tack Lundinfam
324Marco, Owner på Stadshotellet Princess, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2018

Hej Familjen Lundin. Det var kul att höra att ni i stort sätt var nöjda hos oss på Princess.Jag har idag ringt ett företag som installerar utomhus bubbelpooler för att hitta en lösning med att ha en varm pool till er och våra gäster. Det finns en orsak till att poolen är kall och det är att måndag till fredag arbetar vi med Sandviks internationella gäster som inte har tid eller lust att använda relaxen ( förutom våra finska gäster som gillar avsvalkningspoolen) viket gör att om vi håller den uppvärmd dygnet runt för att den ska vara varm till helgen.blir kostnaderna enorma. Vi har funderat på att ta en avgift för att finansiera värmen men valde i stället att ge tillträde till Relaxen och hoppas att det skulle fungera ändå. Men icke sa nicke nu ska vi försöka hitta en lösning. Vi håller kontakt för framtida pool bad. Hälsa alla.
Marco

Omdömet skrevs 22 januari 2018 från mobil enhet

Fantastiskt bemötande och trevlig personal, fräscha rena rum, frukost med tex hemmagjord äggröra, en bra spa avdelning och perfekt läge i Sandviken, vi kombinerade med skidåkning i Kungsberget och det blev en hellyckad weekend! Kan verkligen rekommendera
detta hotell!

Bodde här: januari 2018, reste med familjen
Tack Nils T
Omdömet skrevs 21 januari 2018 från mobil enhet

Vi hade bokat via en hotellbokningssida och blev glatt överraskade. Stort rum/svit med ett jättestort badrum. Personalen var jättetrevlig. Frukosten var kanon. Kaffet var bland det bästa vi druckit på hotell i Sverige.

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
1  Tack Johan och Ulrik... W
Omdömet skrevs 21 januari 2018 från mobil enhet

Underbart hotell med härlig spaavdelning, trevlig personal, bekväma rum och sängar. Fin känsla
för detaljer. Rolig detalj att vi kunde välja vår kudde.- perfekt!Vi har haft det jättebra och rekommenderar det varmt!
Gunilla & Björn

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Gunilla S
Omdömet skrevs 21 december 2017

Trevligt hotell som även hade spa/bastu, bar och separat frukostmatsal.
Trevliga rum med minibar där det stod vattenflaskor. Vi bodde där när det var Vintergalan, och artisterna checkade in samtidigt som oss.

• Bodde här: december 2017, reste i arbetet
Tack anders471