Omdömet skrevs 18 augusti 2019

Fina rum. Väldigt lyhört, tunna väggar. Konstig kökspersonal som inte vill läsa upp menyn när man ringer dit. Rätt märklig personal i det stora hela, det kändes som att de inte ville jobba där. Undantaget var frukostvärdinnan/receptionisten, som var otroligt positiv, glad & tillmötesgående. Dock försökte jag maila min bokning många gånger innan jag till slut ringde eftersom jag aldrig fick svar på mina mail. Jag insåg att de har fel mailadress på hemsidan men när jag informerade om detta var det inte något som det lät som att de tänkte ändra. Idag, 2 månader senare, är det fortfarande fel mailadress på hemsidan....

Tack Sara W
Omdömet skrevs 18 augusti 2019 från mobil enhet

Smutsigt hotell med bristfällig restaurang. Det rum vi hade var nytt och fräscht men dålig städning... Gränsfall om detta ställe skulle klara en tillsyn faktiskt (se bifogad bild).! Synd på ett hotell i bra läge..

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Piewah
Omdömet skrevs 30 juli 2019 från mobil enhet

Fint och nära natur men usel städning / bäddning och en dag inte alls städat av de 4 nätter vi bodde. Vi var flera som bodde och inget rum städades den dagen.

Saknades fjärrkontroll (men receptionen ordnade det) och inget toapapper fylldes på.

Vi åt i restaurangen första kvällen, all mat var för lite tillagad dvs rå lax och rått kött.

Frukosten var helt ok, tråkigt bröd men i övrigt ok utbud.

Tack silketindreback
Omdömet skrevs 21 juli 2019

VId ankomst så ser varken byggnad eller entré, ut att hålla någon hör standard.
Blev helt annat när man kommer in i hotellet.
Rummen är av mycket bra klass. Otroligt sköna sängar. Tyvärr har madrasserna en egenhet att glida av sängen.
Rummet ganska välstädat. Toalett och duschrum var komfortabel. Tyvärr så kan duschdörren slå i toaletten om man är oaktsam.
Vid detta tillfälle, så var städningen lite slarvig på toaletten. Strömbrytarna var mycket smutsiga, samt lite gammalt skräp i hörnorna,
Rummet har flera mindre skåp, vattenkokare och TV. Ett mindre skrivbord och ett kombinerat skoställ/ avlastningsbord.
Saknade en sänglampa. Måste gå upp och släcka taklampan vid dörren, och sedan gå till sängs. Så läsning i en bok går inte.
Personalen var vid detta tillfälle, mycket överbelastade och ovan vid vissa bokningsrutiner. I övrigt trevliga.
Frukosten erbjöd en uppsjö av härlig, nyttiga och onyttiga godsaker.
Massvis med utrymme att sitta och äta mat/frukost. Både inomhus och ute.
En kväll var det en ordentlig fyllfest på hotellet, där folk kryp på golven i korridorerna. Mindre bra. Verkar vara obemannat efter 21 på helger.
Skulle jag återvända, ja absolut.

• Restyp: Reste ensam
Tack Inspire799285
Omdömet skrevs 23 juni 2018 från mobil enhet

Vi bodde över en natt och fick jättebra bemötande av den trevliga personalen. Superfräscht rum och superbra frukost, Kunde ta en morgonpromenad på de fina motionsspåren innan utcheckning. Kan varmt rekommendera detta hotell!

Datum för vistelsen: juni 2018
1  Tack annafV559ZE