“Häftig restaurang”
Omdöme om The Church

The Church
Rankad som nr 1 av 40 Restauranger i Sandviken
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

En ombyggd kyrka vars inredning är mycket genomtänkt och spännande. Servicen är bra och lagom snabb. Det känns som man befinner sig på en exklusiv restaurang/ort och så är det visst Sandviken. Modigt att starta restaurang här, men det bra mat och är man i Sandviken skall man absolut gå hit en kväll.

Tack Britt-marie S

Omdömet skrevs 21 mars 2018 från mobil enhet

I den renoverade gamla kyrkan har skapats en unik restaurangmiljö för många smaker! Imponerad av såväl mat, dryck och känslan att erbjuda häftiga upplevelser till alla. Rekommenderas såväl en lugn vardagskväll som en champagnesprakande helg.

Tack odd1966
Omdömet skrevs 13 mars 2018 från mobil enhet

Fantastiskt god mat. Mycket trevligt bemötande, bra service och väldigt uppmärksam personal. Läcker lokal. Finns inte många i den stilen. Är absolut värld ett besök

Tack Marie H
Omdömet skrevs 3 mars 2018 från mobil enhet

Vilket ställe! En ombyggd kyrka som blivit en av de coolare restaurangerna jag varit i o den snyggaste inredningen man kan tänka sig . Så snyggt ! Maten, dess kvalitet o nytänk är suveränt bra. Och gott . Vi provade Hjorten, Skagen, Röding, Wallenbergaren, Kolabonanza o Lime pie. Så supergott ! Ett suveränt vin på det o vi var både häpna och supernöjda för både oss o de lyckliga Sandviken borna som kan njuta av detta ställe. Så bra o så otippat i denna lilla rara håla. We Will be back !

1  Tack Lundinfam
TheChurch2016, Ägare på The Church, svarade på det här omdömetSvarade 5 mars 2018

Stort tack för din feedback :) Ni är alltid välkomna

Omdömet skrevs 13 februari 2018

snyggt ombyggd fd baptistkyrka, trevlig uppmärksam personal, god mat, kan rekommendera ett besök på denna restaurang

Datum för besöket: februari 2018
Tack Carina H

Resenärer som tittade på The Church tittade också på

Sandviken, Gävleborgs län

Besökt The Church? Berätta vad du tyckte!