“God mat, bra service, och lagom portioner”
Omdöme om Grill House

Grill House
Rankad som nr 2 av 17 Restauranger i Sollefteå

Mycket god och simpel mat! Beställde oxfilé, och fick en bra stor köttbit. Var väldigt mört och gott.
Kommer helt säkert tillbaka!!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack Sune R

Omdömet skrevs 20 juli 2021 från mobil enhet

Man märker att personalen har passion för maten. Mycket trevliga att prata med. Restaurangen är dessutom placerad på en mycket fin plats vid fontänen. Vi är glada att vi hittade denna pärla i lilla Sollefteå.

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack daleil2016
Omdömet skrevs 28 juni 2021 från mobil enhet

Bra precis mitt i centrala Sollefteå finner man denna till synes enkla restaurang.
Döm inte av första anblicken utan passa på att avnjuta en måltid här.

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack Peter J
Omdömet skrevs 26 juni 2021

Åt lunch. Jag och frun beställde två olika kycklingrätter. Fruns kyckling var typ kokt istället för stekt, min kyckling var bra. När frun påtalade att kycklingens konsistens var som gummi lämnades den åter till köket. Några minuter kommer samma kyckling tillbaka, lätt snittad och lite extra stekt. Samma konsistens såklart. Det är klart oroväckande att inte köket inser vad felet är! Vad är det för kock???

Naturligtvis nobbar frun kycklingen igen. Chefen(?) erbjuder frun alternativa rätter. Hon nappar på halloumiburgare, hon visste inte/fick inte info om att det var senap på den.

Ingen vidare lunchminne. Mycket nära att betyget blir 1 istället för 2.

Datum för besöket: juni 2021
Tack mattsouth76
Omdömet skrevs 17 april 2021 från mobil enhet

Fantastiskt god mat, väl tilltagna portioner och otroligt trevlig personal. Här kommer vi att äta fler gånger.

Datum för besöket: april 2021
Tack 752jennieb

Resenärer som tittade på Grill House tittade också på

Sollefteå, Sollefteå kommun

Besökt Grill House? Berätta vad du tyckte!