1924 av 214 omdömen
Omdömet skrevs 21 februari 2020

Bokade alla hjärtans dags paket för oss och våra vänner. Vi var 11 st.Kanongod mat!! Aldrig ätit en bättre ryggbiff. Utomordentligt service vid bordet. Rummen var superb. Bodde i deluxe rum. Supernöjda.

Tack Madelene5502
Omdömet skrevs 15 februari 2020 från mobil enhet

Hade beställt spa paket med övernattning och tre rätters middag.
Spa delen var ok, men mycket halt golv. Rummen var också ok, men maten var bedrövlig. Ingen information om vad som ingick i den beställda trerätters middagen eller meny att titta i gällande alternativ eller drycker att välja på. Det röda vinet som erbjöds hälldes i samma glas som det vita.
Maten var kall och kvaliteten låg.

Tack 596annalenas
Omdömet skrevs 9 februari 2020 från mobil enhet

Bra arrangemang med middag och uppträdande. Trevlig restaurang.
Deluxrum med egen bastu, och vid utsikt över dalen. Dunkel belysning i badrummet och ingen belysning vid spegel för sminkning mm. Tunnt hårt toapapper.
Bra minibar.
Dock något ostädat då när vi fick rummet. Det var kladd på bänken, popcorn på golvet och mängder med damm på garderoben och kontakterna mm. Sade till om det och det skulle åtgärdas under tiden vi var på middag, inget hände.
Badrockar söndertvättade. Sängarna stenhårda, tunna kuddar. Ingenstans kunde man ställa värmen i rummet. Vaknade av att det var för varmt mitt i natten, blev svalare mot morgonen.
Trånga gångar som vindlar fram och många olika nivåer.
Bra utrustat gym för att vara hotell, dock skulle vara trevligt med fläktar, och om det ändå sitter tv på väggen i typ källarrum utan utsikt kan det vara bra med fjärrkontroll till dessa.
Gratis parkering.

Tack Veronica D
Omdömet skrevs 12 januari 2020 från mobil enhet

Maten var dålig. Kocken kunde inte ta kritik så var tvungen att komma ut och skryta att han jobbat 25 år i restaurang branschen och var stjärn kock och sa att det inte var nå fel på maten... Köttet var rött och torrt fläskfilé ska inte vara rött! Han skyllde på att det var baconen som gjorde köttet rött. Men det var råa kött bitar!! Fick ny mat då var det torrt..

Datum för vistelsen: januari 2020
Tack 647elinw
Omdömet skrevs 7 januari 2020 från mobil enhet

Wallmans såg vi. Maten var väl sådär. Rummet jättefint med härlig utsikt. Vi var 8 pers så vi hade 4 rum och fick dem i närheten av varandra. Spa är mysigt, där åt vi vår lunch också. Bra personal som var trevlig.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Berglund_reser