“En pärla vid foten av fjällvärlden”
Omdöme om Restaurang Prima

Restaurang Prima
Rankad som nr 4 av 13 Restauranger i Vilhelmina
Omdömet skrevs 20 juli 2018 från mobil enhet

Gjorde ett besök här för 7 år sedan och nu var det dags igen. Samma höga kvalitet på mat i en enkel miljö. Menyn är fantastisk och servisen hög. Eftersom maten lagas efter beställning bör du förbeställa om du har bråttom. Bli inte förvånad om du är ensam i restaurangen. Vintertid har de bara öppet efter förbokning och då även om du är ensam och ska äta!

Datum för besöket: juli 2018
Tack Beritgudrun

Omdömet skrevs 4 maj 2018 från mobil enhet

Musiken var på tok för hög.Jag skrek min beställning jag skrek till mina vänner. Sänk volymen det är inte ett disco! Ni får en femma när jag kan säga det i normal ton och ni hör det.

Datum för besöket: maj 2018
1  Tack John-Henry L
Omdömet skrevs 4 januari 2018

Vi firade vår mammas 100-årsdag på Restaurang Prima, maten var utsökt full av angenäma smaköverraskningar med ett personligt bemötande och i en gemytlig atmosfär. Karl Johan svampsoppan, Rödbetsbiffarna, Vittvinspocherad malgomajröding med lingonhollandaise, Marängsviss med maskrosglass och nässelsmoothie var favoriter.

Datum för besöket: december 2017
Tack UllaD2018
Omdömet skrevs 30 augusti 2017 från mobil enhet

Lokala råvaror. Då allt görs från grunden så det kan ta tid. Rekommerar beställning av huvudrätt vid bokning av bord

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Carina N
Omdömet skrevs 14 augusti 2017

Mycket god carbonara med västerbottenost och smörstekt egenplockad svamp och bra service, jag kommer tillbaka!

Datum för besöket: augusti 2017
1  Tack bruichladdich2017

Resenärer som tittade på Restaurang Prima tittade också på

Vilhelmina, Västerbottens län

Besökt Restaurang Prima? Berätta vad du tyckte!