“Personalen var fantastisk. Volymen på musiken var för mycket.”
Omdöme om Restaurang Prima

Restaurang Prima
Rankad som nr 4 av 13 Restauranger i Vilhelmina
Omdömet skrevs 4 maj 2018 från mobil enhet

Musiken var på tok för hög.Jag skrek min beställning jag skrek till mina vänner. Sänk volymen det är inte ett disco! Ni får en femma när jag kan säga det i normal ton och ni hör det.

1  Tack John-Henry L

Omdömet skrevs 4 januari 2018

Vi firade vår mammas 100-årsdag på Restaurang Prima, maten var utsökt full av angenäma smaköverraskningar med ett personligt bemötande och i en gemytlig atmosfär. Karl Johan svampsoppan, Rödbetsbiffarna, Vittvinspocherad malgomajröding med lingonhollandaise, Marängsviss med maskrosglass och nässelsmoothie var favoriter.

Tack UllaD2018
Omdömet skrevs 30 augusti 2017 från mobil enhet

Lokala råvaror. Då allt görs från grunden så det kan ta tid. Rekommerar beställning av huvudrätt vid bokning av bord

Tack Carina N
Omdömet skrevs 14 augusti 2017

Mycket god carbonara med västerbottenost och smörstekt egenplockad svamp och bra service, jag kommer tillbaka!

1  Tack bruichladdich2017
Omdömet skrevs 23 juni 2017 från mobil enhet

Åt här två dagar i rad för det var så bra! Fisken var fångad i Malgomaj och anrättningen fick mig nästan till tårar! Så fint!

1  Tack Sebastian D

Resenärer som tittade på Restaurang Prima tittade också på

Vilhelmina, Västerbottens län

Besökt Restaurang Prima? Berätta vad du tyckte!