“Middag.”
Omdöme om Restaurang Prima

Restaurang Prima
Rankad som nr 4 av 13 Restauranger i Vilhelmina
Omdömet skrevs 30 augusti 2017 från mobil enhet

Lokala råvaror. Då allt görs från grunden så det kan ta tid. Rekommerar beställning av huvudrätt vid bokning av bord

Tack Carina N

Omdömet skrevs 14 augusti 2017

Mycket god carbonara med västerbottenost och smörstekt egenplockad svamp och bra service, jag kommer tillbaka!

1  Tack bruichladdich2017
Omdömet skrevs 23 juni 2017 från mobil enhet

Åt här två dagar i rad för det var så bra! Fisken var fångad i Malgomaj och anrättningen fick mig nästan till tårar! Så fint!

1  Tack Sebastian D
Omdömet skrevs 27 april 2017

Mycket god mat personlig service, Ett ställe som när man kommer dit så tänker man va. serverar dom mat här, men det kan jag säga det gör dom å fantastisk god mat.
närproducerad å egenplockad svamp och bär. Både fisk kött både ren å älg värt ett besök.

Tack anian428
Omdömet skrevs 10 december 2016 från mobil enhet

Maten här är fantastisk, närproducerade råvaror och lagat med mycket omsorg och tanke. Stället ser inte mycket ut för världen, men är verkligen värt ett besök.

Tack boh465

Resenärer som tittade på Restaurang Prima tittade också på

Vilhelmina, Västerbottens län

Besökt Restaurang Prima? Berätta vad du tyckte!