“fantastiskt!”
Omdöme om Restaurang Prima

Restaurang Prima
Rankad som nr 4 av 13 Restauranger i Vilhelmina
Omdömet skrevs 23 juni 2017 från mobil enhet

Åt här två dagar i rad för det var så bra! Fisken var fångad i Malgomaj och anrättningen fick mig nästan till tårar! Så fint!

1  Tack Sebastian D

Omdömet skrevs 27 april 2017

Mycket god mat personlig service, Ett ställe som när man kommer dit så tänker man va. serverar dom mat här, men det kan jag säga det gör dom å fantastisk god mat.
närproducerad å egenplockad svamp och bär. Både fisk kött både ren å älg värt ett besök.

Tack anian428
Omdömet skrevs 10 december 2016 från mobil enhet

Maten här är fantastisk, närproducerade råvaror och lagat med mycket omsorg och tanke. Stället ser inte mycket ut för världen, men är verkligen värt ett besök.

Tack boh465
Omdömet skrevs 17 september 2016 från mobil enhet

Fantastisk god lokal mat och familjär service! Alla njuter i fulla drag. Nyplockad svamprisotto, Renfilé, smördegsinbakad röding, fläskfilé och ett gott vin.

1  Tack Eva F
Omdömet skrevs 17 september 2016 från mobil enhet

Super nöjd ! Mycket god mat (norrländsk mat ) och mycket vänlig och personlig service!
Kommer absolut tillbaka ..

Tack Stefan D

Resenärer som tittade på Restaurang Prima tittade också på

Vilhelmina, Västerbottens län

Besökt Restaurang Prima? Berätta vad du tyckte!