“Bra mat”
Omdöme om Restaurang Prima

Restaurang Prima
Rankad som nr 4 av 13 Restauranger i Vilhelmina
Omdömet skrevs 27 april 2017

Mycket god mat personlig service, Ett ställe som när man kommer dit så tänker man va. serverar dom mat här, men det kan jag säga det gör dom å fantastisk god mat.
närproducerad å egenplockad svamp och bär. Både fisk kött både ren å älg värt ett besök.

Tack anian428

Omdömet skrevs 10 december 2016 från mobil enhet

Maten här är fantastisk, närproducerade råvaror och lagat med mycket omsorg och tanke. Stället ser inte mycket ut för världen, men är verkligen värt ett besök.

Tack Bo H
Omdömet skrevs 17 september 2016 från mobil enhet

Fantastisk god lokal mat och familjär service! Alla njuter i fulla drag. Nyplockad svamprisotto, Renfilé, smördegsinbakad röding, fläskfilé och ett gott vin.

1  Tack Eva F
Omdömet skrevs 17 september 2016 från mobil enhet

Super nöjd ! Mycket god mat (norrländsk mat ) och mycket vänlig och personlig service!
Kommer absolut tillbaka ..

Tack Stefan D
Omdömet skrevs 17 september 2016 från mobil enhet

Vi valde att fira 85-åringen Folke på Prima. Vi körde 14 mil enkel väg och det var det helt klart värt. Kocken Bengt driver Prima med hjälp av sina föräldrar. Allt är närodlat - mycket plockat av dom själva - inget importeras. Svamptoast till förrätt och smördegsinbakad röding till varmrätt. Inget att tveka på - här ska man äta. En Bucket list!

Tack MrHB

Resenärer som tittade på Restaurang Prima tittade också på

Vilhelmina, Västerbottens län

Besökt Restaurang Prima? Berätta vad du tyckte!