“Fantastisk mat”
Omdöme om Restaurang Prima

Restaurang Prima
Rankad som nr 4 av 13 Restauranger i Vilhelmina
Omdömet skrevs 10 december 2016 från mobil enhet

Maten här är fantastisk, närproducerade råvaror och lagat med mycket omsorg och tanke. Stället ser inte mycket ut för världen, men är verkligen värt ett besök.

Tack boh465

Omdömet skrevs 17 september 2016 från mobil enhet

Fantastisk god lokal mat och familjär service! Alla njuter i fulla drag. Nyplockad svamprisotto, Renfilé, smördegsinbakad röding, fläskfilé och ett gott vin.

1  Tack Eva F
Omdömet skrevs 17 september 2016 från mobil enhet

Super nöjd ! Mycket god mat (norrländsk mat ) och mycket vänlig och personlig service!
Kommer absolut tillbaka ..

Tack Stefan D
Omdömet skrevs 17 september 2016 från mobil enhet

Vi valde att fira 85-åringen Folke på Prima. Vi körde 14 mil enkel väg och det var det helt klart värt. Kocken Bengt driver Prima med hjälp av sina föräldrar. Allt är närodlat - mycket plockat av dom själva - inget importeras. Svamptoast till förrätt och smördegsinbakad röding till varmrätt. Inget att tveka på - här ska man äta. En Bucket list!

Tack MrHB
Omdömet skrevs 6 augusti 2016 från mobil enhet

I den gamla skolan möts du av glädje och mat lagad från grunden. Lekrum för barnen. Restaurangen var full av gäster. Önskar du en annorlunda matupplevelse och äta god mat lagad från grunden. Bör du besöka Skansholm.

Tack Peder B

Resenärer som tittade på Restaurang Prima tittade också på

Vilhelmina, Västerbottens län

Besökt Restaurang Prima? Berätta vad du tyckte!