“Prima restaurang i Skansholm”
Omdöme om Restaurang Prima

Restaurang Prima
Rankad som nr 4 av 13 Restauranger i Vilhelmina
Omdömet skrevs 17 september 2016 från mobil enhet

Fantastisk god lokal mat och familjär service! Alla njuter i fulla drag. Nyplockad svamprisotto, Renfilé, smördegsinbakad röding, fläskfilé och ett gott vin.

1  Tack Eva F

Omdömet skrevs 17 september 2016 från mobil enhet

Super nöjd ! Mycket god mat (norrländsk mat ) och mycket vänlig och personlig service!
Kommer absolut tillbaka ..

Tack Stefan D
Omdömet skrevs 17 september 2016 från mobil enhet

Vi valde att fira 85-åringen Folke på Prima. Vi körde 14 mil enkel väg och det var det helt klart värt. Kocken Bengt driver Prima med hjälp av sina föräldrar. Allt är närodlat - mycket plockat av dom själva - inget importeras. Svamptoast till förrätt och smördegsinbakad röding till varmrätt. Inget att tveka på - här ska man äta. En Bucket list!

Tack MrHB
Omdömet skrevs 6 augusti 2016 från mobil enhet

I den gamla skolan möts du av glädje och mat lagad från grunden. Lekrum för barnen. Restaurangen var full av gäster. Önskar du en annorlunda matupplevelse och äta god mat lagad från grunden. Bör du besöka Skansholm.

Tack Peder B
Omdömet skrevs 17 mars 2016 från mobil enhet

Var där och firade en vän till familjen för några år sedan, har pga den upplevelsen aldrig velat åka dit igen! Jag åt väldigt lite just den dagen, då jag verkligen sett fram emot att fara dit och njuta av god mat. Men besvikelsen blev total, då maten kom och det visade sig att barnportionerna var större än vuxen portionerna!! Detta var som sagt några år sedan, så jag kan inte säga att det fortfarande är så. Men går jag på restaurang så förväntar jag mig åtminstone att bli mätt!!
Maten var för övrigt fantastisk! Allt smakade utmärkt och servicen var också bra, hade man bara blivit mätt hade de blivit topp betyg!

4  Tack iliax88

Resenärer som tittade på Restaurang Prima tittade också på

Vilhelmina, Västerbottens län

Besökt Restaurang Prima? Berätta vad du tyckte!