Omdömet skrevs 14 augusti 2016

Vi bodde en natt på Lilla Hotellet när vi var på genomresa. Det är ett prisvärt och gemytligt boende. Vårt rum var rymligt och fräscht och med tv och fritt wi-fi.
Vi åt middag på hotellet, en liten men trevlig buffé som är klart prisvärd. Frukostbuffén är liten, men där finns allt man behöver.
Kort sagt en liten pärla i Lappland.

• Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
Tack Peter G
Omdömet skrevs 9 augusti 2016 från mobil enhet

Kunde jag ge mer än 5 "stjärnor" skulle jag ge hotellet och dess atmosfär det. Har bott på hotell världen över men detta var något extra. Mysigt, hemtrevligt, god frukost och middag, personalen trevlig, rent och snyggt - ja, inte kunde jag uppfatta något negativt. Ta in på Lilla Hotellet i Vilhelmina nästa gång du har vägarna förbi!!!!!

Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
Tack Kent426
Omdömet skrevs 6 juli 2016 från mobil enhet

Fick tips av personal på campingen om denna restaurang så vi gick dit och där serverades det en liten buffé som var supergod. Trevlig personal och en mysig atmosfär så dit blir det ett besök till innan hemfärd.

Bodde här: juli 2016, reste med familjen
Tack Kerstin7406
Omdömet skrevs 11 juni 2016

Av en tillfällighet hamnade vi på detta jätte mysiga hotellet. Mycket prisvärt. Personalen var bland de mest serviceinriktade vi träffat på, man kände sig verkligen välkommen. Inredningen är en blandning av många stilar och det är en del av charmen. Fräscht och rent. En god buffé på kvällen till bra pris. Kan verkligen rekommenderas

Bodde här: juni 2016, reste som ett par
Tack Agneta P
Omdömet skrevs 15 mars 2016

Välkomnande, mysigt, hemtrevligt, bra, god, varierande mat,
Alltid bra service
Ja, det finns nog inget att klaga på =)
Alla rum har sin egen prägel.
Den som har bott en gång på Lilla Hotellet vill alltid återvända

• Bodde här: februari 2016, reste med vänner
Tack Katrin E