“Sådär”

Grizzly Bar & Grill
Rankad som nr 27 av 28 Restauranger i Vemdalen
Kök: Grill
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Inget speciellt. Brödet till burgaren var mcdonald style och även kvaliten. Betalar man 179 vill man ha lite bättre och kocklagad mat. Gulaschen var ok men lite dålig stuns.

Tack freddeyyhh

Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Vi tog ett glas vin i väntan på dottern som va på knattedisco. Satt vid den mysiga öppna brasan och tog det lugnt. Trevlig personal och mysig miljö. Eftersom vi inte åt kan jag inte lägga in nåt helhetsbetyg. Men miljö och personal helt ok.

Tack vattenfall
Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

Restaurangen havererat när det blir lite folk. personalen förstår inte att det behövs ett ordnat kösystem, istället uppstår gatans lag.
Tips: gör som i Åre, ha en namnlista med ett namn och antal personer, så placerar ni helt sonika ut det sällskap överst som passar antal. Svårt?

Tack MrDonTomassino
Omdömet skrevs 1 februari 2018 från mobil enhet

Helt okej lunch men inget extra. Personalen kändes lite oengagerad med tanke på hur lite besökare det var.

Tack Tobias S
Omdömet skrevs 7 januari 2018 från mobil enhet

Vi hade en jättetrevlig middag. Det låg nära vårat boende så det gick att gå. Maten var god och personalen var trevlig. Det fanns lite för få efterrätter att välja men annars var allt jätte bra.

Tack emilliljemark

Resenärer som tittade på Grizzly Bar & Grill tittade också på

Vemdalen, Jämtlands län

Besökt Grizzly Bar & Grill? Berätta vad du tyckte!