“Vemdalen bästa mat?”
Omdöme om Restaurang Toppen

Restaurang Toppen
Rankad som nr 8 av 32 Restauranger i Vemdalen
Kök: Café
Beskrivning: Här hittar ni mycket lokalproducerad mat från gårdar i Jämtland/Härjedalen. Allt ifrån snacks till lokalproducerade nöt/älg hamburgare, Souvas som är lättrökt reninnanlår som vi köper utan mellanhänder direkt från renskötare. Dagens lunch ändras dagligen och är vällagad husman som passar för både vuxna och barn.
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Vemdalen bästa mat? Så trevligt och gott. Lite högre priser men värt vartenda öre. Supertrevlig personal och fin utsikt.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 994stefann

Omdömet skrevs 19 januari 2020 från mobil enhet

Lunch och fika varje dag och alltid samma trevliga bemötande och goda mat! Toppen för oss inte besvikna i år heller! Väl värt ett stopp i backen!

Tack Tutta D
Omdömet skrevs 10 januari 2020 från mobil enhet

Toppstugan som är som en toppstuga skall vara. En eld som brinner, varm gulaschsoppa och varm choklad drinkar. Svårt med sittplatser när det dyker in kylslagna människor. En miss är att det inte går att hänga av hjälmen nånstans.

Tack TheQueenNr1
Omdömet skrevs 5 januari 2020 från mobil enhet

Väldigt Trevlig miljö. Bra hemlagad gulaschsoppa med generös mängd créme frasige. Bra service. Trevligt läge. Bra utsikt.

Tack jowinge
Omdömet skrevs 15 december 2019

Iofs försäsong men med en väldigt avskalad meny med pasta med köttfärs, nachotallrik och någon fiskrätt borde det inte vara så svårt att hålla hög nivå. Min nachotallrik bestod av nachochips hälften krossade, köttfärs samma som till pastan... salladsblad en liten skål salsa och väldigt lite finess till det facila priset av 129kr. Trist att se att man inte har nån stolthet över maten som serveras. Undvik!

Datum för besöket: december 2019
Tack 1117lale

Resenärer som tittade på Restaurang Toppen tittade också på

Vemdalen, Jämtlands län

Besökt Restaurang Toppen? Berätta vad du tyckte!