“Mycket gott och trevligt! ”

Hovde Sportbar & Kök
Rankad som nr 14 av 32 Restauranger i Vemdalen
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Kan bara rekommendera denna restaurang! Vi åt Norrlandstallriken som förrätt och Wallenbergaren som varmrätt... Mycket, mycket gott och prisvärt! Personalen mycket vänliga och duktiga! Barnen åt deras burgare och skrapade tallriken! Ni kommer inte att ångra ett besök här!

Datum för besöket: februari 2020
Tack fredriks35

Omdömet skrevs 10 januari 2020 från mobil enhet

Trevligt ställe mitt i Skalet. Hyfsat käk, lite dyrt bara, bra ställe för den sportintresserade. Trevligt hotell ovanpå restaurangen.

Datum för besöket: januari 2020
Tack TheQueenNr1
Omdömet skrevs 7 december 2019 från mobil enhet

Vi skulle ta öl efter skidåkningen. Men de två tjejerna i baren gjorde allt än att försöka servera kunderna. Efter tio minuter väntan vid bardisken på försäsong gav vi upp. Så ett sällskap på åtta personer fick bra service på Linger café i stället.

Datum för besöket: december 2019
Tack j_rgenb918
Omdömet skrevs 14 oktober 2019 från mobil enhet

Väldigt trevligt ställe för både vandrare som bilburna.
Åt en 2-rätters middag.
Trevlig personal och mycket god mat.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack gillisrw
Omdömet skrevs 11 oktober 2019 från mobil enhet

Vårt besök genomfördes nu under försäsongen men var väldigt trevligt och maten var bra.
Personalen var uppmärksamma och skötte våra matallergier på ett föredömligt sätt.

Baren ligger i det nya centrumet och kommer definitivt få ett nytt besök när jag åker tillbaka till Vemdalsskalet.

Datum för besöket: oktober 2019
2  Tack 542j_rgenw

Resenärer som tittade på Hovde Sportbar & Kök tittade också på

Vemdalen, Jämtlands län

Besökt Hovde Sportbar & Kök? Berätta vad du tyckte!