“Familjärt ”

Kök: Steakhouse, Svenskt, Soppa
Middagsalternativ: Middag, Lunch
Middagsalternativ: Middag, Lunch
Omdömet skrevs 21 februari 2020 från mobil enhet

Var nöjda när vi var här. Maten var god och prisvärd. Personalen trevlig och duktig. Ingen "fancy dining" men god lunch till ett ok pris. Bra läge!

Datum för besöket: februari 2020
Tack fredriks35

Omdömet skrevs 12 februari 2020 från mobil enhet

En mysig och gemytlig restaurang med utmärkt meny. Både barn och vuxna blev nöjda med maten och besöket. Laxen till förrätt var topp!! Även mycket trevlig personal som servade oss bra! Hit går vi gärna igen!

Datum för besöket: februari 2020
Tack 230veronikan
Omdömet skrevs 31 januari 2020 från mobil enhet

Supergod mat både barn o vuxna var nöjda. åt en ryggbiff med deras egna hickory sås. fantastiskt god. förrätten beställde vi 2 stvitlöksbröd med aioli. det räckte till hela familjen. otroligt trevlig personal som ordnade allt vi ville

Peter med familj

Datum för besöket: januari 2020
Tack peterhI3370CF
Omdömet skrevs 10 januari 2020 från mobil enhet

Jättecool inredning som gör att man kan gå runt och titta på detaljerna hur länge som helst. Helt ok mat, trevlig personal. Priserna som man kan förvänta sig i fjällen.

Datum för besöket: december 2019
Tack TheQueenNr1
Omdömet skrevs 6 januari 2020 från mobil enhet

Årets första 50000 fallhöjdsmeter firar vi självklart på Vemdalsskalets bästa krog Anorak som ligger vid Skals Expressliften i Vemdalsskalet ✅
Enkel ”skidåkarmeny” med precis det där du vill ha efter en förmiddag i backen eller som middag till kvällen. Är du inte jättehungrig kan du välja ”halv” portion
Sjukt skön personal ❤️ i en superhärlig miljö. Rekommenderas starkt!!!

Datum för besöket: januari 2020
Tack PatriciaS5848

Resenärer som tittade på Anorak Restaurang & Bar tittade också på

Vemdalen, Jämtlands län

Besökt Anorak Restaurang & Bar? Berätta vad du tyckte!