eDreams
Travelocity
Orbitz.com

Hotellen är stort och har en mycket trevlig matsal med lagun liknade omgivning.
Känns lite opersonligt. Bassängen är bra, bubbelbadet litet i förhållande till antal gäster. Saknar en ren värme bassäng utan bubblor. Bastun mycket bra men de kund kanske ordna med gemensam bastu några timmar. Ångbastu saknas. Maten och meny bredd är bra. Kaffet saknar lite kraftigare bönor. Vi hade halvpension några dagar, helt ok men restaurangen i vemdalens torg var nog vassare totalt. Bra personal, bra utbud i baren, pröva de lokala ölen från klövsjö. Vandringen är lite tuffare då det är mycket stenar på stigarna. De kund jobba lite med lederna via sina lokala partners. Kändes inte som att sommarvandrare är helt i focus.

Rumstips: Inte nära kylanläggningarna.
1  Tack reinh0ldd
Charlotte Mannerson, Ägare på Storhogna Hogfjallshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Reinhold.
tack för att ni valt att komma till oss. Vi är glada att ni haft det bra hos oss , Tack för dina ideer, vi tar dem till oss!
Välkomna tillbaka

Haft några fantastiska dagar här, vilken underbar personal Fredrika, Hannah, Mario, Maria, Anna och alla ni andra helt suveräna, och vilken fantastisk mat.
Mitt betyg blir 5 av 5
Tack så kätte mycket.

Tack _sae509

Vi tackar för du valt att komma till oss! och så roligt att du lyfter fram vår fina personal,
Tusen tack!
välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 15 augusti 2021

Bra läge, mycket fin resturang, bra spa och pool samt fantastiskt miljö i vinterträdgården. Fina leder utanför knuten. Rofyllt ställe att hämta krafterna på mellan vandringarna. Enda dåliga: vi hyrde en cykel som inte riktigt funkade som den skulle

Tack 277henriki

Henrik,
Trevligt att läsa att ni haft det bra hos oss och uppskattat vårt hotell och dess omgivningar!
Beklagar om cykel inte varit i gott skick!
välkomna tillbaka till skidsäsongen!

Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Utsikten och vyerna ger en god energi och en avkopplande miljö. Bra SPA och badområde som passar alla. Vi hade ett familjerum, möbler och ytskikt var definitivt i behov av utbyte och underhåll. Vi åt en förbokad trerätters meny som var riktigt god och höll bra nivå. Det blev ganska rörigt vid frukostbuffén och kändes inte helt bra ut C-19 perspektiv.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack fredrikn265
Charlotte Mannerson, Ägare på Storhogna Hogfjallshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2021

Fredrik
Tack för ditt omdöme. Roligt att ni fått god energi hos oss och uppskattat bad och middagar. Vi renoverar varje år för att bibehålla och utveckla vårt hotell. I sommar har vi investerat i ett energieffektiviserings projekt för att höja vårt miljöansvar. Vi tar till oss sin synpunkt med ytskiktet i rummet. tack
Beklagar att vi inte givit en trygg och Corona anpassad frukost.
Tack för ert besök!
välkomna åter

Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastiskt hotell med superbt läge.
Jättegod mat, sköna sängar , trevlig personal , mysigt hotell med vinterträdgård och pool/spa.
Precis utanför finns fantastiska vandringsleder.
Lyxigt att man fick göra sin egna smörgås/matsäck vid frukosten och ta med på turen.
Vi kommer med all säkerhet tillbaka.

Tack AgataVasa
Charlotte Mannerson, Ägare på Storhogna Hogfjallshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2021

Agata,
Så roligt att ni valt att besöka oss och vi blir så glada att läsa att ni uppskattat vårt hotell, våra menyer, vår personal coh vår miljö.
Stor tack. Vi läser att ni uppskattat naturen som finns utanför dörren och att vi har vandringspaket där pick nick ingår.
Varmt välkomna tillbaka!