Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Utsikten och vyerna ger en god energi och en avkopplande miljö. Bra SPA och badområde som passar alla. Vi hade ett familjerum, möbler och ytskikt var definitivt i behov av utbyte och underhåll. Vi åt en förbokad trerätters meny som var riktigt god och höll bra nivå. Det blev ganska rörigt vid frukostbuffén och kändes inte helt bra ut C-19 perspektiv.

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack fredrikn265
Charlotte Mannerson, Ägare på Storhogna Hogfjallshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 9 augusti 2021

Fredrik
Tack för ditt omdöme. Roligt att ni fått god energi hos oss och uppskattat bad och middagar. Vi renoverar varje år för att bibehålla och utveckla vårt hotell. I sommar har vi investerat i ett energieffektiviserings projekt för att höja vårt miljöansvar. Vi tar till oss sin synpunkt med ytskiktet i rummet. tack
Beklagar att vi inte givit en trygg och Corona anpassad frukost.
Tack för ert besök!
välkomna åter

Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastiskt hotell med superbt läge.
Jättegod mat, sköna sängar , trevlig personal , mysigt hotell med vinterträdgård och pool/spa.
Precis utanför finns fantastiska vandringsleder.
Lyxigt att man fick göra sin egna smörgås/matsäck vid frukosten och ta med på turen.
Vi kommer med all säkerhet tillbaka.

Tack AgataVasa
Charlotte Mannerson, Ägare på Storhogna Hogfjallshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 8 augusti 2021

Agata,
Så roligt att ni valt att besöka oss och vi blir så glada att läsa att ni uppskattat vårt hotell, våra menyer, vår personal coh vår miljö.
Stor tack. Vi läser att ni uppskattat naturen som finns utanför dörren och att vi har vandringspaket där pick nick ingår.
Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 7 augusti 2021

Fint hotell som lever på gamla meriter. Kallt, stökigt och ostädat på spa. Dålig service med dryck osv till spa.
God mat och frukost.
Störande ljud som förstörde nattsömnen. Städningen kan förbättras. Saknar känslan och det lilla extra.

Tack svenssonhanna82

Tack för att ni valt att komma till oss! Tråkigt att läsa att ni inte vart helt nöjda. Beklagar att vårt poolområde inte varit upp till
era förväntningar och att vi inte lyckat ge ett fräscht intryck och ej heller god service. Vi har inget tillstånd att servera drycker
vid poolen men jag hoppas att ni blev erbjudan att sitta på "balkongen och beställa dryck.
Vi tar till oss dina synpunkter. TACK !

Omdömet skrevs 5 augusti 2021 från mobil enhet

Trevligt fjällhotell ! Fräscht badrum men dubbelrummet skulle behöva fräschas upp. Mkt trevlig personal överlag , extra bra var servitören Jaimie i restaurangen som verkligen förgyllde våra middagar med sin fantastiska service och lyhördhet. Åt trerätters 4 kvällar , otroligt god och vällagat mat med det lilla extra .
Mysig innerträdgård med grönska och trevlig pool .
Fin vandring alldeles utanför dörren . Skulle gärna komma åter!

Tack Anna_elle818

Anna,
Tack för ditt omdöme! Roligt att ni uppskattat er vistelse hos oss både vad det gäller den "nära naturen " och våra menyer.
Vi är tacksamma för att ni lyfter fram vår personal och att ni haft härliga dagar hos oss.
Välkomna tillbaka

Omdömet skrevs 23 juli 2021 från mobil enhet

Vi besökte restaurangen en kväll och valde deras 3rätters-meny. Maten var mycket god och tillhörande dryckespaket var väl anpassat. Restaurangen i sig var mysigt inredd. Men det som verkligen stack ut var personalen - alla var oerhört trevliga och serviceminded! Det blev lite missar i dryckespaketet, men det löste vår servitör på ett bra sätt. Kan verkligen tänka mig att besöka restaurangen igen!

Datum för vistelsen: juli 2021
Tack 4000jc
Charlotte Mannerson, Ägare på Storhogna Hogfjallshotell & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 27 juli 2021

Tack för ditt omdöme. Så roligt att läsa att ni haft en fin kväll hos oss och att ni uppskattat såväl vår meny som vårt dryckespaket.
Jag ber om ursäkt för att hade lite missar vad det gällde ert dryckespaket. Trevligt att det löste sig med vår servitör.

varmt välkomna tillbaka