“Mycket vällagad middag”
Omdöme om torgEtt - mat & vin

torgEtt - mat & vin
Rankad som nr 8 av 32 Restauranger i Vemdalen

Två mycket bra förrätter (serano med melon och fetaost samt löjrom med små pomfritt och yougert) följdes av den bästa entrecoten som vi ätit på många år. Jordgubbar med glass och en stor choklad tryffel med cappuccino.
Sammanfattning mmmm med massa dricks.. glest med folk denna vecka på skidorten.
Bättre än storhogna spa restaurangen.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack reinh0ldd

Omdömet skrevs 21 februari 2021 från mobil enhet

Vackert och trevligt ställe. Maten var riktigt bra och personalen trevlig. Läget är kanon med bra parkering.

Datum för besöket: februari 2021
Tack Vigleik B
Omdömet skrevs 7 december 2020

Vi åt en mycket god middag, en kväll i november.. Trevligt bemötande och mycket trevlig personal. Åt några smårätter och glömmer alltid att jag inte orkar fler än två. Plus efterrätt som det alltid finns plats för.

Datum för besöket: november 2020
2  Tack Tommy J
Omdömet skrevs 12 april 2020 från mobil enhet

Otroligt trevlig personal och härlig atmosfär! Har varit besökt restaurangen flertal gånger och har alltid gått därifrån nöjd! Ser fram emot att få göra det igen

Datum för besöket: december 2019
Tack joakimg668
Omdömet skrevs 15 mars 2020 från mobil enhet

Jag har höga krav men denna krog uppfyllde dom alla. Varierad men inte för stor meny, riktigt bra mat, bra service och trevlig atmosfär.
Ett tips för att höja standarden på dryckeslistan.
Ta bort Famous Grouse och Jamesson och ersätt med mer högklassig whiskey.
Dessa Svenssonsorter gör sig inte på en sådan i övrigt högklassig restaurang.

Datum för besöket: mars 2020
Tack jonasa746

Resenärer som tittade på torgEtt - mat & vin tittade också på

Vemdalen, Jämtlands län

Besökt torgEtt - mat & vin? Berätta vad du tyckte!