“Bästa restaurangen i Vemdalen”
Omdöme om torgEtt - mat & vin

torgEtt - mat & vin
Rankad som nr 14 av 28 Restauranger i Vemdalen
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Väldigt trevlig inredning. Lagomt stort. Mysigt med öppen spis. Vi käkade middag. Du kan välja både på smårätter, ca 3 rätter är som en vanlig huvudrätt och ”vanliga” huvudrätter. Alla var supernöjda. Själv åt jag råbiff (smårätt) och oxkind med rödvinssås, mos och svamp (huvudrätt). Tror nog att detta numera är vår favoritrestaurang i Vemdalen

Tack Oscar S

Omdömet skrevs 5 mars 2018

Mycket trevlig restaurang bredvid Vemdalsskalets Högfjällshotell. Tog en fisk- och skaldjursgryta som var helt perfekt, ackompanjerad med ett gott katalanskt rött vin, Llebre, och följd av en Diplomatico rom. Servitörerna var på tå och gav en god service.
Ett gott avbräck mot "vanlig" afterskimat.

Tack Christopher H
Omdömet skrevs 13 februari 2018 från mobil enhet

Supergod mat, toppen service och väldigt mysig lokal. Det bästa stället i Vemdalsskalet! Vi åt deras smårätter som både var varierade o väl tilltagna. Vår son fick en god middag från barnmenyn. Kommer gärna åter.

Tack micaelalove
Omdömet skrevs 13 februari 2018 från mobil enhet

En mycket trevlig restaurang med god mat och trevlig service! Hela min familj kände sig välkomna. Personalen var väldigt trevliga och inkluderande mot vår son.

Tack Fredrik v
Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

God mat, mysigt ställe och trevlig personal kan sammanfatta denna restaurang. Kan verkligen rekommendera ett besök!

Tack Shahram P
Filip T, Ägare på torgEtt - mat & vin, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2018

Tack så hemskt mycket för dina fina ord

Med vänlig hälsning, Filip

Resenärer som tittade på torgEtt - mat & vin tittade också på

Vemdalen, Jämtlands län

Besökt torgEtt - mat & vin? Berätta vad du tyckte!