“Vår favorit”

Ioanna Pizza Restaurant
Kök: Grekiskt, Grill

Var här förra året och tyckte då att det var den restaurangen som vi gillade bäst, både maten och den trevliga personalen.
Var i Votsalakia i år och bestämde oss för att testa i år också. Under 2 veckor åt vi här flest gånger.
Mat lagad med bra råvaror,tomaterna i grekiska salladen kommer från egen gård. Olivoljan egenpressad.Inga problem att byta pommes frites mot grillade grönsaker (de tog inget extra för det). Och personalen alltid lika trevlig oavsett om man gick förbi eller stannade och åt.
Thank you very much for the bottle of olive oil, we already used half of it.

1  Tack _angela_lacik

Omdömet skrevs 10 juli 2018 från mobil enhet

Idag onsdag 4 juli var det dags att pröva på samos pizza. Och det var riktigt goda pizzor som de serverade här,snabb service och trevlig personal. Kommer vi hit igen så blir det hit vi kommer att gå för att äta pizza.

1  Tack tobbewendel
Omdömet skrevs 4 oktober 2017 från mobil enhet

Vi åt här 3-4 gånger under vår semester, och vi var mycket nöjda alla gångerna! God och vällagad mat, samt trevlig personal! Vi förstod att det var mycket stamgäster som återvände, och det är väl också ett gott tecken!

Tack CatharinaK
Omdömet skrevs 9 augusti 2017

Jag var där för ett kvällsmål. Jag beställde en Moussaka med lite Tzatziki till. Helt utsökt lagad mat och trevlig personal och service på detta lokala ställe med ett fantastiskt läge om man vill ha lite rörelse som kommer och går utanför.

Tack Hans-Olof S
Omdömet skrevs 26 september 2016 från mobil enhet

Rött vin i kylen. Lokala rosévinet inget vidare! Servitören orkade knappt öppna en flaska. Tzasiki mycket god. Moussaka ingen kryddning. Ett besök räcker.

1  Tack Tommy N

Resenärer som tittade på Ioanna Pizza Restaurant tittade också på

Votsalakia, Samos stad

Votsalakia, Samos stad

Besökt Ioanna Pizza Restaurant? Berätta vad du tyckte!