“Riktigt bra.”
Omdöme om L'approdo

L'approdo
Rankad som nr 24 av 76 Restauranger i Nidri
Omdömet skrevs 20 juni 2018

En riktigt bra restaurang med helt underbara pizzor och pasta. bra läge och det går att välja om man vill sitta inne i restaurangen el nere vid havet. Trevlig personal som hela tiden ger dej ett leende. Åt fyra av veckans kvällar där och man ångrar inte en sekund. Personale ger barnen extra uppmäksammhet som gör att dom oxå vill gå ditt.Dom har en meny som passar alla.

Datum för besöket: maj 2018
Tack Robban13

Omdömet skrevs 2 augusti 2017 från mobil enhet

Jättetrevlig personal och väldigt god mat. 6 personer och plats nere vid stranden, bra service , vi åt olika rätter och allt lika gott. Rekommenderas!!

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Kiddan L
Omdömet skrevs 5 juni 2017 från mobil enhet

Bra restaurang men kanonbra pizzor. Vi gick dit 3 gånger under två veckor när vi hade tröttnat på grekmaten å blev inte besvikna någon gång. Trevlig personal god pizza å kall öl. Väl värt ett besök.

Datum för besöket: maj 2017
Tack Johan N
Omdömet skrevs 1 augusti 2016

Snabb och trevlig personal. Om man gillar octopodi ska man testa carpaccion på denna det var för oss en upplevelse. Husets enkla vita vin var supergott. Lite väl stora portioner på varmrätterna men man får doggybag om man vill. Läget är lugnt och fint vid vattnet.

Datum för besöket: september 2015
1  Tack Per J
Omdömet skrevs 11 juli 2016

Trevlig restaurang nere vid hamnen i slutet av hamnpromenaden
Mycket trevlig service och bra mat allt till mycket rimliga priser.

Datum för besöket: juli 2016
Tack Dalton69

Resenärer som tittade på L'approdo tittade också på

Perigiali, Lefkada

Besökt L'approdo? Berätta vad du tyckte!