“Pizza å pilsner ”
Omdöme om L'approdo

L'approdo
Rankad som nr 24 av 76 Restauranger i Nidri
Omdömet skrevs 5 juni 2017 från mobil enhet

Bra restaurang men kanonbra pizzor. Vi gick dit 3 gånger under två veckor när vi hade tröttnat på grekmaten å blev inte besvikna någon gång. Trevlig personal god pizza å kall öl. Väl värt ett besök.

Tack Johan N

Omdömet skrevs 1 augusti 2016

Snabb och trevlig personal. Om man gillar octopodi ska man testa carpaccion på denna det var för oss en upplevelse. Husets enkla vita vin var supergott. Lite väl stora portioner på varmrätterna men man får doggybag om man vill. Läget är lugnt och fint vid vattnet.

1  Tack Per J
Omdömet skrevs 11 juli 2016

Trevlig restaurang nere vid hamnen i slutet av hamnpromenaden
Mycket trevlig service och bra mat allt till mycket rimliga priser.

Tack Dalton69
Omdömet skrevs 11 juli 2015

Vi hade ett bord på stranden och den kvinnliga servitrisen gav vänlig och proffsig service trots att hon hade många bord samtidigt.Pizzan smakade utmärkt och även kötträtten.Kan varmt rekommenderar detta ställe.

Tack JumboGisela
Omdömet skrevs 30 juni 2015

Väldigt trevlig resturang, trevlig och glad personal, som vill att man ska må bra, goda pizzor, å pasta rätter, perfekt att man kan sitta vid vattnet, verkligen värt flera besök när man bor i nidri. Inget dåligt att säga

Tack Alexander J

Resenärer som tittade på L'approdo tittade också på

Perigiali, Lefkada

Besökt L'approdo? Berätta vad du tyckte!