“Goda drinkar”

Rankad som nr 2 av 4 Efterrätter i Nidri
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 13 juni 2017 från mobil enhet

Goda drinkar, trevligt att de serverar ett tilltugg till varje drink man beställer! Fin utsikt över hamnen. Gratis wi-fi!

Tack Josefin O

Omdömet skrevs 6 juni 2017 från mobil enhet

Vilken stor våffla!! Kyparen var mån om alla och det kändes att han tyckte om sitt jobb! Härlig miljö. Rekommenderas!!

Tack MartinaBertilsson
Omdömet skrevs 18 juli 2016 från mobil enhet

Hit gick vi varje kväll för att dricka varsitt glas vitt vin. Trevlig atmosfär, trevlig personal och gott vitt vin. Rekommenderas!

Tack Pernilla S
Omdömet skrevs 9 juli 2015 från mobil enhet

Riktigt mysigt ställe, och världens bästa service från personalen. Magiska drinkar och våfflor (mycket annat gott också) till bra priser. Happy hour varar mellan 17-22, 5 euro för cocktails den tiden. Tips: Strawberry Daiquiri. Bästa stället att sitta och njuta och umgås om kvällarna!

Tack emsanm
Omdömet skrevs 19 augusti 2014

Vi åt efterrätt på Ikaros en sen kväll under vår vistelse i Nidri. Glassen var god och det fanns mycket att välja mellan. Ikaros ligger på hamnpromenaden, så läget kan inte bli bättre. Fri wifi finns också!

• Atmosfär
Tack Caroline N

Resenärer som tittade på Ikaros Cafe tittade också på

Besökt Ikaros Cafe? Berätta vad du tyckte!