“Mycket trevlig upplevelse!”

Rankad som nr 12 av 76 Restauranger i Nidri
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 13 september 2017 från mobil enhet

Befinner ni er i Nidri ska ni definitivt göra ett besök på denna restaurang. Trevlig, omhändertagande personal och supergod mat! Kan absolut rekommendera deras "lamb chops" som är riktigt goda. Och deras tzatziki är fantastisk.

Under de besöken vi var där bjöd de dessutom alltid på efterrätt efter maten. Cheesecake eller melon. Riktigt trevligt!

Den ena bilden är jag tillsammans med en av ägarna till restaurangen.

Tack Christopher H

Omdömet skrevs 20 augusti 2017 från mobil enhet

Lite avbrott från tzatzikin. De har en riktig pizzaugn så pizzorna är riktigt bra. Trevlig personal och snabb service.

Tack Fredrik L
Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Bästa restaurangen i Nidri, grymt god mat och väldigt trevlig personal! Kan rekommendera deras fish platter, grekisk sallad och tsatsiki

1  Tack MiriamAndTobias
Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Hade läst på olika forum att de flesta restauranger vid hamnen var bra men att servicen var sådär. Vi var så nöjda med besöket. Stifadon var god, tsatsiki supergod och barnen gav maten tummen upp! Brödet var nybakat från pizzaugnen. Yummi! Servitören var uppmärksam. Bästa restaurangen i Nidri tyckte vi.

Tack Ulricabarte
Omdömet skrevs 30 juni 2017 från mobil enhet

Taverna vid hamnpromenaden. Klassiska grekiska rätter blandat med pizza och pasta. Alla kan mao hitta sin favoriträtt. Vällagat och gott. Vi delade på en fisk- och skaldjurstallrik. Shrimps, musslor, bläckfisk, småfisk, storfisk, svärdfisk, sallad och pommes. Mycket gott. Ägaren kom och satte sig hos oss en stund och drog anekdoter från Sverige. Övrig personal för snabb och uppmärksam. Rekommenderas.

Tack Mattias M

Resenärer som tittade på Sapore di Piperi tittade också på

Nidri, Lefkada

Besökt Sapore di Piperi? Berätta vad du tyckte!