“Bra men inte perfekt ”

Kök: Grekiskt
Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 6 oktober 2017 från mobil enhet

Bra men saknar det lilla extra
Beställde musslor saganaki med en tomat sås som smakade perfekt och mina förväntningar steg inför huvudrätten frutti di mare med pasta.
In kommer en blaskig tomat sås och två räkor och 3 musslor inte mycket till frutti di mare

Tack Magnus E

Omdömet skrevs 20 augusti 2017 från mobil enhet

Provade endast förrätterna, mezen, och de var alla underbart goda. Perfekt läge på stranden och trevlig personal.

Tack Fredrik L
Omdömet skrevs 18 juli 2017 från mobil enhet

Medelmåttig mat och personal engagemang . Uteserveringen var dock jättefin. Ingången från huvudgatan ger inte intryck av ett fint ställe men när man väl kommer in blir man överraskad av en trevlig uteservering.

Tack Ujko B
Omdömet skrevs 18 juni 2017 från mobil enhet

Helt ok mat men för det dubbla priset gentemot vad du finner på vilken annan restaurang som helst i hamnen. Restaurangen lovar mycket men tycker inte riktigt att de levererar. De bjöd varken på bröd före maten eller vatten även om man köpte en flaska vin vilket man kan tycka att de borde med tanke på de höga priset för maten.

Tack Josefin O
Omdömet skrevs 28 september 2016 från mobil enhet

Det började bra. Såg trevligt o snyggt ut. Vi fick menyn och vi frågade om allt fanns och om det var något de rekommenderade? "Please, make your order".
Tack, vi beställde Pasta och en Filé Mignon.
"Pasta we can fix but we have only lamb"???????
Stryk det på menyn då.

1  Tack Matte S

Resenärer som tittade på The Pinewood tittade också på

Besökt The Pinewood? Berätta vad du tyckte!