“Bra mat och mysigt läge ”

Toms Seaside Restaurant
Rankad som nr 18 av 76 Restauranger i Nidri
Kök: Grekiskt
Bra för: Romantiska möten, Familjer med barn, Lokal mat, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 30 juni 2018 från mobil enhet

Maten var bra, den helgrillade fisken var utsökt. Lugnt ställe där man slipper trängas och slipper trafiken. Du sitter under stjärnorna vid havet. Kyparna mycket noggranna och professionella. Rekommenderas!

Datum för besöket: juni 2018
Tack Jesper M

Omdömet skrevs 27 maj 2018 från mobil enhet

Bra service. Har dock inte ätit utan bara tagit några drinkar men bra service och fantastisk utsikt med bord nere vid strandkanten.

Datum för besöket: maj 2018
Tack ROMZorro
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Vi åt svärdfisk och den var så god. Utmärkt service och maten kom snabbt. Vi kom vid 8 tiden så det var inte så mycket gäster. Åt grillad feta ost till förrätt och den var perfekt. Att man sitter vid vattenbrynet utan trafik gör upplevelsen perfekt. Rekommenderas varmt. Dock vet jag att det tar längre tidJu senare på kvällen man kommer men de är så trevliga.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack annajosse123
Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

Väldigt trevlig personal, så himla roliga och håller koll! Maten var fantastisk, speciellt oliverna och mousakan. Även läget är perfekt!

Datum för besöket: augusti 2017
1  Tack Skorpan L
Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Vi hittade detta ställe därför att dom även hyr ut parasoller, god mat men inget wow.Personalen är trevlig men oegagerad

Datum för besöket: juli 2017
Tack Petsve10

Resenärer som tittade på Toms Seaside Restaurant tittade också på

Lefkada, Joniska öarna

Besökt Toms Seaside Restaurant? Berätta vad du tyckte!