“Supergoda ribbs och bra service!”
Omdöme om Nick's Place

Nick's Place
Rankad som nr 12 av 142 Restauranger i Nusa Lembongan
Omdömet skrevs 7 januari 2018 från mobil enhet

Vi gick till Nick's Place för lunch. Maten var supergod. Nick skjutsade oss utan extra kostnad tillbaka till hotellet.

Tack Lillannab

Omdömet skrevs 25 december 2017 från mobil enhet

Passerade precis i rätt tid för ett lunchstopp. Pulled pork burgaren med coleslaw, smältost och strips satt riktigt bra! God smak på fläsket och coleslawen var inte heller dum. Trevlig personal dessutom, Nick erbjöd skjuts till hotellet när vi ätit färdigt. Vi tackade nej men servicen är det inget fel på. Han både hämtar och skjutsar tillbaka kostnadsfritt! Inte det billigaste stället men inte dyrt heller.

Tack Per L
Omdömet skrevs 3 juli 2017 från mobil enhet

Trevlig personal. Simpel meny med få val. Inget för vegetarianer. Dyrt i jämförelse med vad de serverar.

Tack Ulrica C
Omdömet skrevs 29 juni 2017 från mobil enhet

Jättetrevlig personal som tog sig tid för gästerna. Satt i trädgården som var mysig. Jättebra ribs och barnen tyckte om burgaren. Grymt bra Expresso.

Tack kicken80
Omdömet skrevs 29 januari 2017 från mobil enhet

Fastnade för deras självförtroende för sitt kaffe, de stämmer!
Är du ute efter riktigt bra kaffe ska du göra ett stopp här!

Ribbsen var okey!

Fantastiskt söta valpar förgyllde besöket!

Tack MarcusHelmer
WBMcoffeeNribs, Pemilik på Nick's Place, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2017

Warm greeting WBM COFFEE N RIBS NICK`S PLACE

First of all we would like to thank you very much for your coming at my place and we really appreciate for spending time to write this review with very open minded to provide us a positive and constructive feedback toward our service that we provide to you, to be honest your commend and the positive feedback that you have given to us is really helpful and mean a lot especially on how we improve our food and service in the future as well as to develop our people. We committed to always deliver the best quality of product and service to every costumer.

We are looking forward to have a chance to meet you in the future.

Regard

Nick

Resenärer som tittade på Nick's Place tittade också på

Nusa Lembongan, Bali

Besökt Nick's Place? Berätta vad du tyckte!