“Bröllopsmiddag ”

Rankad som nr 17 av 140 Restauranger i Nusa Lembongan
Bra för: Vacker utsikt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 24 december 2017 från mobil enhet

Vi valde att äta vår bröllops middag på denna restaurang. Priserna är helt klart högre än övriga restauranger på Lembogan. Restaurangen ligger vackert vid Mushroom beach.
Vi åt en trerätters. Maten var genomgående mycket god samt snabb och proffsig service. Vi testade tre olika förrätter samt fyra olika huvudrätter och alla var lika nöjda.
Vill man unna sig riktigt god mat i en fin miljö är detta stället på Lembogan.

Tack Magnus W

Omdömet skrevs 8 juli 2017 från mobil enhet

Dyraste stället på Mushroom Beach? Maten var riktigt bra, men i landets mått mätt tycker jag inte att det riktigt håller (jämfört med andra finare restauranger i landet).

Tack Alfva
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Snyggt ställe med mat för olika smaker. Inte billigt, men heller inte jättedyrt. Be ditt boende om hjälp att ringa för bokning med pickup, bara transporten hit från den andra stranden var ett litet äventyr i mörkret!

Tack Lollo S
Omdömet skrevs 12 juni 2017 från mobil enhet

Bra kvalité och hög klass på maträtterna för ett väl överkomligt pris. Pizzan var en av de godaste vi ätit någonsin. Mycket bra cappuccino! Utsikten över Mushroom bay blev grädden på moset!

Tack Marina D
Omdömet skrevs 1 maj 2017

Restarangen är en del av ett femstjärningt hotell och det märks. Mycket proffsig personal och maten har det lilla extra. Priset följer med, dyrt. Men du får valuta för pengarna

Tack Osteraker

Resenärer som tittade på Hai Bar & Grill tittade också på

Nusa Lembongan, Bali

Besökt Hai Bar & Grill? Berätta vad du tyckte!