“Lunch”

Sandy Bay Beach Club
Rankad som nr 26 av 136 Restauranger i Nusa Lembongan
Bra för: Romantiska möten, Större grupper, Barhäng, Särskilda tillfällen, Familjer med barn
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Lunch, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 23 november 2017 från mobil enhet

Vi blev rekommenderade detta ställe och kan varmt rekommendera andra. God mat, trevlig service och fin och fräsch inredning. En pool och utsikt över havet.

Tack EmmaHermansson
ForRealOne, Manager på Sandy Bay Beach Club, svarade på det här omdömetSvarade 9 december 2017

Greetings from Sandy Bay!
Thank you for coming to visit us and have such a great time.
Sandy Bay Beach Club Crew.

Omdömet skrevs 1 maj 2017

Besökte restaurangen strax före solnedgången. Mycket fin restaurang med en bedårande utsikt och även en liten pool. Priserna väldigt höga. Maten mera internationell men även indonesisk. Bästa platsen för en finare middag.

Tack Osteraker
Omdömet skrevs 15 november 2016

Om man bokar bord dagen innan middagen kan man avnjuta en fantastisk solnedgång. Maten är bra, särskilt förrätten med nachochips. Huvudrätterna är ok och efterrätterna svagt ok. Generellt bra mat men inget speciellt. Helhetsupplevelsen är starkare.

Tack Max K
Omdömet skrevs 6 november 2016 från mobil enhet

Suverän restaurang på beachen. Bästa solnedgången hittills. Vi bokade bord på förmiddagen dagen före, (rekomenderas). Fick en tvåbord med bästa läge,romantiskare än såhär blir det inte. Service i toppklass och underbar mat, något dyrare än snittet, men värt varenda krona.bra vin och champagne om man nu vill unna sig detta. Vin är alltid dyrt i Asien.missa inte denna pärla om ni vill äta gott, hålla hand och titta ögat.

Tack Mats L
Omdömet skrevs 29 december 2012

Vi åt middag. Trevlig personal, de kom och hämtade oss på vårt hotell och lämnade oss efter middagen. Mysigt. Molnigt vår kväll men har hört att man kan få en magisk solnedgång. God barbecue.

Tack TobiasNordlund

Resenärer som tittade på Sandy Bay Beach Club tittade också på

Nusa Lembongan, Bali

Nusa Lembongan, Bali

Besökt Sandy Bay Beach Club? Berätta vad du tyckte!