“Middag två kvällar i rad”

L Good Bar and Grill
Rankad som nr 33 av 136 Restauranger i Nusa Lembongan
Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

Stor och öppen och fräsch resturang som snabbt blev fullsatt varje kväll. Köket lagde bra och vällagad mat. Bästa på Lemboang

Tack kicken80

Omdömet skrevs 8 juli 2017 från mobil enhet

Ett av de mest populära matställen vid Mushroom Village. Otroligt seg service, även för öns mått mätt. Maten var sisådär, inte heller jättebra för de pengarna.

Tack Alfva
Omdömet skrevs 1 maj 2017

Vi blev så förtjusta i denna restaurang så vi besökte den två kvällar i rad. Mycket god mat till förmånliga priser. Personalen var mycket trevlig. Rekommenderas varmt! Gå hit!

Tack Osteraker
Manik J, Manajer Hubungan Tamu på L Good Bar and Grill, svarade på det här omdömetSvarade 15 maj 2017

Thank you

Omdömet skrevs 10 mars 2017 från mobil enhet

Väldigt god mat! Det grillade kycklingbröst var väldigt gott och prisvärt. Smoothiesen var väldigt goda, ingen is i så helt perfekt. Hamburgaren var också väldigt bra

Tack Jakob J
Manik J, Manajer Hubungan Tamu på L Good Bar and Grill, svarade på det här omdömetSvarade 17 mars 2017

Thank for coming

Omdömet skrevs 30 november 2016

Värt ett besök! Trevlig stämning och personal. Maten är god och prisvärd. Restaurangen har en liten västerländsk touch men vi tyckte inte det gjorde något.

Tack patrik240
Manik J, Manajer Hubungan Tamu på L Good Bar and Grill, svarade på det här omdömetSvarade 1 december 2016

Dear Mr. Patrik,

Thank you for your coming.
Your review is much appreciated.

Best regards,
Manik

Resenärer som tittade på L Good Bar and Grill tittade också på

Nusa Lembongan, Bali

Besökt L Good Bar and Grill? Berätta vad du tyckte!