Omdömet skrevs 19 januari 2017

Stannade för affärer, ok hotell, bra läge, bra frukost, rent, allt fungerar.
Vad som drar ner betyget är bristen på elkontakter i rummet i kombination med deras placering då man ska koppla in sina laddare o laptop....kunder vara bättre alt så är det jag som är bortskämd från kedjor som Marriott, Hilton etc....
Stolar o arbetsbord är inte riktigt för oss längre.
Vad som är uppskattat är takmonterad dusch o en bra säng.

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack PerA026
SOFITELBLL, Marketing Coordinator på Sofitel Brussels Le Louise, svarade på det här omdömetSvarade 23 januari 2017

Dear Guest,
First of all, my apologies for not being able to answer you in Swedish.
Thank you very much for your detailed comment left on TripAdvisor. We are glad that you had a comfortable stay in our rooms. We are sorry however that you consider the number of sockets insufficient in the rooms. Kindly note that we would be pleased in lending you some should you wish. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon. Regards, Quentin Guiraud, Marketing Coordinator

Omdömet skrevs 29 december 2016 från mobil enhet

Vi bodde där tre nätter och är mycket nöjda. Superfräsch frukost med det mesta man kan önska. Rummet var OK men inte så fint som man kanske förväntat sig med tanke på stjärnorna. Underbar säng och sängkläder. Skjutdörr till toaletten är inte vad man vill ha utan en dörr som går att stänga och låsa hade varit bättre. Mycket trevlig och tillmötesgående personal överallt.

Datum för vistelsen: december 2016
Tack Dalkulla55
SOFITELBLL, Marketing Coordinator på Sofitel Brussels Le Louise, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2017

Dear Guest,
First of all, my apologies for not being able to answer you in Swedish.
We are glad that you had a comfortable stay, and appreciated the comfort of our rooms. We are sorry nonetheless that it was less comfortable that what you expected. We understand your remark about the bathroom door. The architect wanted to minimize the opening, in order to increase the luminosity of our rooms.
We hope to have the pleasure to welcome you back soon.
Regards,
Quentin Guiraud, Marketing Coordinator.

Omdömet skrevs 23 augusti 2015 från mobil enhet

Bodde här med mina pappa under en weekend. Hotellet är väldigt fint intrett, receptionen är väldigt hjälpsamma och fruktosten är underbar. Läget är bra med 20min gång avstånd till grAnd place annars finns det tunnelbana 5 m från hotellet!

Datum för vistelsen: augusti 2015
Tack Silvia S
SOFITELBLL, Marketing Coordinator på Sofitel Brussels Le Louise, svarade på det här omdömetSvarade 26 augusti 2015

Dear Silvia,

First of all, please allow me to answer you in English as I unfortunately do not speak Swedish.
Thank you very much for your kind comment on TripAdvisor. We are pleased that you and your father had a great time with us, and that you appreciated the proximity with the city center.

We look forward to welcoming you back soon.

Kind regards,

Quentin Guiraud,
Marketing Coordinator, Sofitel Brussels Le Louise

Omdömet skrevs 7 januari 2014

Bemötandet och standarden på hotellet lever väl upp till vad man kan förvänta sig av ett 5-stjärnigt hotell. Lugn och behaglig frukostmatsal även om jag tycker man kan förvänta sig bra kaffe men här var det verkligen under all kritik, drygt 7 euro för en automatkaffe är inte OK! I övrigt mycket nöjd med vistelsen här. Personalen var hjälpsamma med tips, reservation osv. Läget är perfekt om man vill hålla till mitt i stan med nära till shopping osv.

Datum för vistelsen: november 2013
Tack Jesper C
Omdömet skrevs 22 januari 2013

Mycket välkomnade och service minded personal som gjorde allt för att man skulle trivas. Restaurangen på hotellet håller mycket bra klass och på frukosten hittar du det mesta man kan önska sig. Min säng var som hela himmelriket och på rummet finns allt du kan önska dig ( skohorn, sy-kit, tofflor, minibar, strykbräda, minibar, musikanläggning, nespressomaskin med mera). Ett riktigt bra hotell :-)

Datum för vistelsen: januari 2013
Tack NHedin