Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Omdömet skrevs 27 oktober 2019 från mobil enhet

Bokade ett paket med mordgåta och en tre rätters meny och en övernattning. Ett mycket trevligt koncept med att följa dom olika karaktärerna i dom olika rummen. Maten var god och det var lagom med besökare. Kan varmt rekommendera ett sådant besök. Herrgården ligger vid en sjö med en helt underbar utsikt, mysig miljö. Rummen finns i annex vid sidan om Herrgården. Rummen är små och sparsamt inredda, men för en övernattning funkar det. Ett minus är dock att det bara fanns krokar att hänga upp sina badlakan på så dom var fuktiga även dagen efter. Frukosten var helt ok. Det fanns basutbud. Personalen var mycket gästvänliga och trevliga. Skulle absolut rekommendera ett besök hit.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack BettanVarberg
CarinaG1050, Receptionschef på Aspenäs Herrgård, svarade på det här omdömetSvarade 31 oktober 2019

Hej,

Tusen tack för dina för dina fina ord och ett fint betyg, det gläder oss att du haft en fin vistelse här.
Hjärtligt välkommen åter en annan gång!

Omdömet skrevs 11 september 2019

Rummen stämmer inte överens med bilderna. Det var avsevärt slitnare och lyhört. Dessutom var rummen små och jag hamnade i ett annex långt ifrån mina kollegor.

Lunch och middag var bra. Frukosten något torftigt. Saknade något extra, en bulle, en laxbit, andra grönsaker osv. Men visst, det duger bra.

Stort negativt var att man skulle få köpa till desserten (95 kr) vid konferensmiddag.

Omgivningarna var trevliga och konferensfikat var gott.

Datum för vistelsen: september 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Noris_CW
CarinaG1050, Receptionschef på Aspenäs Herrgård, svarade på det här omdömetSvarade 20 september 2019

Hej Noris,
Tack för att du tagit dig tid att ge oss feedback, det uppskattar vi och tar till oss i vårt fortsatta arbete.
Det som var bokat av din grupp var 2-rätters utan dessert, men det går givetvis att boka annorlunda till en annan gång och inkludera dessert i middagen.

Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 9 september 2019 från mobil enhet

Inga rum finns i herrgården utan du bor i annex. Rummen är som vilket mediokert vandrarhem som helst, väldigt lyhört. Sängarna är väldigt sköna, städningen lämnade dock en del att önska speciellt badrummet. Personalen är super. Väldigt serviceminded och trevliga. Konferensfikat var väl snålt om man jämför med andra ställen. (åker på konferens minst 4 gånger /år så har en del att jämföra med) Maten är väldigt god. Omgivningen är vacker och det finns möjlighet att bada i sjön. Många slingor att promenera eller springa.

Datum för vistelsen: september 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack pipzie
CarinaG1050, Receptionschef på Aspenäs Herrgård, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2019

Hej Annalina,

Tack för att du tagit dig tid att ge oss återkoppling, vi är tacksamma för all feedback och tar med oss dina synpunkter i vårt arbete framöver.

Varmt välkommen åter en annan gång!

Omdömet skrevs 7 juli 2019 från mobil enhet

Mycket trevligt bemötande vid en spontan stop over för en efterlängtad fikastund vid sjön Aspen - vi kommer tillbaka och njuter av en middag nästa gång ha en skön sommar
Har haft tyska gäster boende de stormtrivdes

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack klaussV9263II
CarinaG1050, Receptionschef på Aspenäs Herrgård, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2019

Hej Klaus,

Vad kul att höra! Tack för dina fina ord och varmt välkommen åter.

Omdömet skrevs 21 juni 2019 från mobil enhet

Har varit på bättre stället och betalat mindre.
För de pris så skall det vara mycket bättre...
sen
Det var stressig sittning, ät fort... sen gå till övervåning för dessert...
så ingen avslappnad morsdag lunch.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack daniels982
CarinaG1050, Receptionschef på Aspenäs Herrgård, svarade på det här omdömetSvarade 29 juni 2019

Hej Daniel,

Tack för din recension - din feedback är viktig för oss. Vi tar till oss av dina synpunkter och hoppas kunna erbjuda dig en bättre upplevelse nästa gång.

Allt gott och välkommen åter!